اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

نتایج انتخابات 92 سلامت انتخابات در کشور را به اثبات رساند

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: نتایج انتخابات خرداد 92 اوج امانت‌داری و سلامت انتخابات در کشور را به اثبات رساند.

نتایج انتخابات 92 سلامت انتخابات در کشور را به اثبات رساند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد که در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: ماه شعبان فرصت مناسبی برای تمرین تقوا و پرهیزکاری است و باید از همه ساعات این ماه به نحو شایسته‌ای بهره گرفت.

وی بر ضرورت ذکر صلوات در ماه شعبان تاکید کرد و گفت: در روایات دینی به ذکر صلوات در این ماه بسیار سفارش شده است چراکه صلوات باعث زدودن گرایش‌های دنیوی در انسان می‌شود.

نکونام با گرامیداشت 31 خرداد سالروز شهادت مصطفی چمران و روز بسیج اساتید، افزود: شهید چمران یکی از نیروهای مهم و تاثیرگذار انقلاب اسلامی بود و سالروز شهادتش با عنوان روز بسیج اساتید نامگذاری شده تا الگوی والایی برای اساتید کشور باشد.

امام جمعه شهرکرد با تبریک آغار هفته قوه قضائیه، تصریح کرد: شایسته است تا به همین مناسبت از خدمات و برنامه‌های قوه قضائیه کشور تشکر کرد.

نکونام همچنین با اشاره به روز جوان بر ضرورت ارتقای بصیرت این قشر مهم جامعه تاکید کرد و گفت: جوانان باید بکوشند تا بصیرت و خداباوری را در خود تقویت کنند.

وی با گرامیداشت روز نیمه شعبان، اظهار کرد: این روز با عنوان روز سربازان گمنام امام زمان(ع) هم نامگذاری شده است چراکه این افراد بیشترین نقش را در صیانت از ارزش‌های نظام و انقلاب برعهده دارند.

نکونام ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان(ع) مهمترین فتنه‌ها و تهدیدها را با اشرافیت کامل خود بر امور خنثی کرده‌ و جلوی بسیاری از ناامنی‌ها را گرفته‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری یکی از اهداف شکل‌گیری نظام جمهوری را  خدمت به آرمان‌های مهدویت برشمرد و گفت: مردم ما توفیق این را دارند که صاحب این انقلاب هستند و از همان ابتدای پیروزی تاکنون مورد تایید و عنایت الهی قرار گرفته‌اند.

نکونام، تمام انتخابات شکل گرفته در کشور را عنایت الهی دانست و گفت: حتی ریاست جمهوری بنی‎صدر هم نوعی عنایت الهی بود و ما نباید از حکمت آن غافل باشیم.

وی با اشاره به شکل‌گیری حماسه سیاسی 92، تصریح کرد: یکی از مهمترین آثار و دستاورهای این انتخابات رفع اتهام از نظام بود.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: در حالی که عده‌ای نظام را به تقلب در انتخابات سال 88 متهم می‎کردند اما نتایج این انتخابات اوج امانت‌داری و سلامت انتخابات در کشور را به اثبات رساند.

انتهای پیام/68004/30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول