اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علم‌الهدی:

اعلام نتایج انتخابات 92 جنایت فتنه‌گران 88 را آشکار کرد

امام جمعه مشهد با بیان اینکه اعلام نتایج انتخابات 92 جنایت فتنه‌گران 88 را آشکار کرد،‌ گفت: فتنه‌گران بالاترین جنایت وقیحانه را مرتکب شدند که امروز بر همگان آشکار شده است و امروز باید به اسلام، نظام و ملت بازگردند.

اعلام نتایج انتخابات 92 جنایت فتنه‌گران 88 را آشکار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه حرم مطهر رضوی و در جمع زائران و مجاوران این بارگاه ملکوتی اظهار داشت: فتنه‌گران 88 باید به اسلام، نظام و ملت بازگردند زیرا آنان بالاترین جنایت وقیحانه را مرتکب شدند که امروز بر همگان آشکار شده است.

خطیب جمعه مشهد با بیان اینکه باید سپاسگزار مردم فهیم و سیاست‌مداران متعبد و عاقل باشیم، تصریح کرد: حماسه سیاسی در روز 24 خرداد رقم خورد و از تمام شما مردم عزیز که پای نظام و اسلام قوی و نیرومند ایستاده‌اید؛ سپاسگزارم.

علم‌الهدی با بیان اینکه با اعلام نتایج انتخابات 92 جنایات فتنه‌گران 88 آشکار شد، گفت: آنان با کمال ناجوانمردی و بی‌انصافی در مقابل 11 میلیون رای بیشتر بر طبل تقلب کوبیدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نزدیک‌شدن به نیمه شعبان و ولادت حضرت ولی‌عصر(عج) اظهار داشت: جشن نیمه شعبان به تمام ملت تعلق دارد و نباید برگزاری مراسم مربوط  به این جشن را بر عهده دستگاه‌های دولتی، نهادها و شهرداری‌ها واگذار کنیم.

امام جمعه مشهد در ادامه با بیان اینکه مدیریت متدین بر صدا و سیما در مناسبت‌های دینی از ابتکارات و نوآوری جدید استفاده می‌کند، گفت: این نهاد با فرا رسیدن نیمه‌شعبان همه توجه خود را برای توسعه شعائر اسلامی به کار گرفته است، لذا موسیقی پخش شده در روز میلاد حضرت ولی عصر(عج) باید متناسب با شخصیت والای امام زمان(عج) باشد.

وی همچنین با اشاره به پیروزی تیم ملی فوتبال ایران و راهیابی به رقابت‌‌های جام جهانی افزود: موفقیت تیم ملی فوتبال ایران در عرصه ورزشی یک افتخار برای نظام است که جشن آن متعلق به اسلام است و این حرکت به دنیایی که می‌خواهد این نظام را به انزوا بکشاند با قطعیت ثابت کرد قهرمانان با دیپلماسی ورزشی توفیق صعود به جام جهانی را پیدا کردند.

انتهای پیام/70005/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول