اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت دهدشت:

پیام حضور گسترده مردم در انتخابات احترام و اعتماد به لباس مقدس روحانیت است

امام جمعه موقت دهدشت حضور پرشور مردم در انتخابات را بیانگر تأیید نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: پیام این حضور به دشمنان دین این بود که لباس مقدس روحانیت مورد احترام و اعتماد نظام است.

پیام حضور گسترده مردم در انتخابات احترام و اعتماد به لباس مقدس روحانیت است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمطلب تقوی ظهر امروز در خطبه دوم نماز جمعه این هفته دهدشت با تقدیر از حضور گسترده مردم شهرستان در پای صندوق‌های رأی اظهار داشت: در 24 خرداد ماه مردم به ندای مقام عظمای ولایت در میدان حاضر شدند و تعجب دشمنان دین را برانگیختند.

امام جمعه موقت دهدشت تصریح کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات بیانگر تأیید نظام جمهوری اسلامی است و پیام این حضور به دشمنان دین این بود که لباس مقدس روحانیت مورد احترام و اعتماد نظام است.

تقوی با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان و ولادت سراسر نور امام موعود به ترسیم سیمای امام زمان (عج) از دیدگاه امام سجاد (ع) و رسول خدا پرداخت و گفت: منتظران باید پایبند به اعتقادات خود درباره ظهور آن حضرت باشند.

معاون اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه با اشاره به سالروز صدور فرمان تاریخی امام راحل مبنی بر تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی با تقدیر از همه افرادی‌که در عرصه تبلیغ و اطلاع‌رسانی تلاش می‌کنند اذعان داشت: بنا به فرموده قرآن کریم مبلغان جایگاه بزرگ و والایی نزد خداوند متعال دارند.

سید عبدالمطلب تقوی با یادآوری سالروز تشکیل جهاد کشاورزی، عملکرد دست‌اندرکاران عرصه کشاورزی در شهرستان را ستودنی خواند.

هفته صرفه‌جویی در مصرف آب از دیگر رویدادهای پیش رو بود که تقوی در این باره خواستار توجه به دستورات دین و ائمه اطهار در خودداری از اسراف شد.

امام جمعه موقت دهدشت هم‌چنین صعود افتخارآمیز تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی را تبریک گفت.

سید عبدالمطلب تقوی در خطبه اول نماز جمعه با تبیین سرگذشت سلاطین و انسان‌های جور گفت: طبق آیه‌ای از قرآن همه موجودات عالم  خلقت، خدا را تسبیح می‌کنند اما انسان‌ها از درک این موضوع ناتوان هستند.

تقوی ادامه داد: انسان‌هایی که خدا را به عنوان خالق نپذیرفتند مورد تذکر قرآن قرار گرفتند تا بعدها مورد توجه مردم قرار گیرد و از آن درس بگیرند.

انتهای پیام/82016/ت30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول