اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چناران:

انتخابات ریاست‌جمهوری نمایش تمام عیار جمهوریت نظام بود

امام جمعه شهرستان چناران گفت: انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری اسلامی ایران در واقع نمایش تمام عیار جمهوریت نظام بود.

انتخابات ریاست‌جمهوری نمایش تمام عیار جمهوریت نظام بود

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، حجت‌الاسلام مظفر تاجی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه چناران به خلق حماسه سیاسی و انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و اظهار داشت: ملت ایران در لبیک به ندای مقام معظم رهبری و با مشارکت 72 درصدی در انتخابات حماسه سیاسی خلق کردند؛ حماسه‌ای که اعجاب جهانیان را برانگیخت.

امام جمعه چناران افزود: مردم با حضور خود در انتخابات 24 خرداد ماه بار دیگر اعتماد و دلبستگی خود را به رهبر معظم انقلاب، روحانیت و نظام اسلامی آشکار کردند.

وی ادامه داد: اگر چه دشمنان برای این انتخابات و ایجاد چالش‌های امنیتی و سیاسی آن خواب‌هایی دیده بودند که خوشبختانه در کمال اطمینان و آرامش و سلامت و بدون حتی یک روز تاخیر برگزار شد و ظرفیت مشارکت حداکثری را به نمایش گذاشت.

وی بیان داشت: رای ملت به یک روحانی و عالم دینی با پیشینه طولانی عضویت در نهاد سنتی روحانیت، فعالیت بلند مدت در عرصه ستادی دفاع مقدس و امور دفاعی و امنیتی، عضویت در مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام گویای این پیام مهم است که مردم ما در سخت‌ترین شرایط و پیچیده‌ترین اوضاع باز هم کلید حل مشکلات خود را در درون خانواده نظام اسلامی و کسانی که در همین زمینه و عرصه ریشه دوانیده  و اصالت آن را از آن گرفته‌اند و به آن مباهات می‌کنند، جستجو می‌نمایند.

امام جمعه چناران در ادامه در ارتباط با ولادت امام زمان(عج) و فلسفه انتظار گفت: تقویت روح امید، کرامت و ارزشمندی انسان، پویایی و سازندگی اجتماعی و فردی از همه مهم‌تر زمینه‌سازی برای ظهور منجی عالم از فلسفه‌های انتظار است.

حجت‌الاسلام تاجی افزود: انتظار حلقه اتصال شیعه با امام معصوم است و ولایت و امامت رکن اساسی مکتب تشیع است.

وی ادامه داد: از دیدگاه شیعه پذیرش ولایت معصومان و تسلیم در برابر حجت خدا در هر عصری سرآمد همه فضیلت‌ها و شرط اصلی قبولی همه عبادت‌ها است.

وی تاکید کرد: انتظار فرج در حقیقت ارتباط تنگاتنگ با امام غایب و پیروی از اوست و انتظار فرج در واقع انتظار حکومت جهانی و تشکیل حکومت توحیدی در سطح جامعه انسانی و تحقق عدالت در جامعه است.

امام جمعه چناران با اشاره به روز جهانی مواد مخدر گفت: گرایش به مواد مخدر امروز به صورت یک شکل جدی در سطح جهانی مطرح است و متاسفانه ایران به دلیل قرار گرفتن در مسیر ترانزیت کالای خانمان‌سوز هزینه‌های بسیار سنگینی را پرداخت می‌کند.

حجت‌الاسلام تاجی بیان داشت: مشکلات امنیتی قاچاق و گرفتار شدن بخشی از جامعه به‌ویژه جوانان به مصرف مواد مخدر و از هم پاشیدگی خانواده‌ها بخشی از هزینه‌هایی است که نظام اسلامی ایران در راستای مبارزه با مواد مخدر پرداخت می‌کند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر نقشه استکبار جهانی در به انحراف کشیدن جوامع اسلامی به ویژه ایران را نباید فراموش کرد، بنابراین همه اقشار جامعه به‌ویژه خانواده‌ها باید نسبت به آموزش و آگاهی فرزندان جهت گرفتار نشدن در دام اعتیاد احساس وظیفه کنند.

انتهای پیام/70002/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول