اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب تاکید کرد

ضرورت همکاری آحاد ملت با رئیس جمهور منتخب

امام جمعه میاندوآب گفت: احزاب، گروه‌ها و آحاد ملت ایران کمک کنند تا رئیس جمهور منتخب بتواند به مسئولیت‌های سنگین و خطیری که در نظام اسلامی و قانون اساسی تبیین شده عمل کند.

ضرورت همکاری آحاد ملت با رئیس جمهور منتخب

حجت‌الاسلام محمد جواد قهرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: وقتی نصرت و رحمت الهی نازل شد پروردگار عالم به پیامبر اکرم (ص) دستور داد خدا را تسبیح بگو، استغفار کن و حمد خدا را به جا بیار و امروز نیز ملت سرافراز ایران باید سجده شکر این نعمت را به جا آورند.

وی افزود: به دلیل این وحدت، همدلی و حماسه باشکوهی که توسط آحاد ملت مسلمان و قهرمان ایران رقم خورده، همه ملت ایران با لبیک‌گویی به فرمان مقام معظم رهبری نائب امام زمان (ع) حماسه بزرگی در طول تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایجاد، امیدها را در دل احیا و همه ملت‌های جهان عظمت و شکوه ملت ایران را تحسین کرده‌اند که ما باید سجده شکر این نعمت الهی را به جا بیاوریم.

قهرمانی تصریح کرد: این همدلی، وحدت و صمیمیتی که به واسطه انتخابات شکل گرفته است جای حمد و سپاس دارد که ملت ایران با صفوف فشرده خودشان و با وحدت کلمه توانستند در پای صندوق‌های رای حاضر شده و این حماسه بزرگ تاریخ نظام اسلامی را رقم بزنند.

وی اضافه کرد: امروز همه جهانیان ملت ایران را به خاطر این حماسه تحسین کرده و همه دوستان انقلاب و نظام خوشحال شده و دشمنان نظام نیز حساب به دستشان آمد که ملت سرافراز ایران با همه تحریم‌ها، فشارها و اختناق‌ها، نه تنها از نظام اسلامی و رهبر جدا نشدند بلکه همچنان فشرده‌تر، منسجم‌تر و متحدتر در راه آرمان‌های نظام ایستاده و از نظام اسلامی با جان و مال خود دفاع می‌کنند.

قهرمانی به رئیس جمهور منتخبی که ملت سرافراز ایران انتخاب کرده‌اند اشاره و اعلام کرد: امید است خداوند کمک کند و رئیس جمهور منتخب حسن روحانی اهداف نظام اسلامی، آرمان‌های امام خمینی (ره) و اهداف ملت ایران را دنبال کند و جامه عمل بپوشاند.

وی به مسئولیت‌های خطیری که قانون اساسی برعهده ریاست جمهوری قرار داده است، اشاره کرد و گفت: امید است رئیس جمهور منتخب به همه مسئولیت‌ها عمل کرده و پرونده درخشان و کارنامه مورد قبول حضرت امام (ره) و شهدا داشته و به دیگران تحویل بدهد.

امام جمعه میاندوآب خاطر نشان کرد: به هر حال این مسئولیت خطیری است که ملت سرافراز ایران بر گردن دکتر حسن روحانی گذاشته‌اند و امید است خداوند کمک کند همه احزاب، گروه‌ها و آحاد ملت ایران کمک کنند تا رئیس جمهور منتخب بتواند به مسئولیت‌های سنگین و خطیری که در نظام اسلامی و قانون اساسی تبیین شده عمل کند.

وی ادامه داد: با این همکاری رئیس جمهور منتخب می‌تواند در چارچوب ضوابط و مقررات، نظام اسلامی را همچنان به شکوفایی و عزت برساند و می‌تواند از حقوق حقه ملت مسلمان ایران در عرصه‌های بین المللی مقتدرانه دفاع کرده و در عرصه‌های داخلی نیز خدمت شایانی به ملت ایران کرده و فشارهای اقتصادی را از ملت ایران کمتر کند و به لطف الهی آسایش و آرامش را برای جامعه اسلامی همچنان تداوم بخشد.

انتهای پیام/61009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول