اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس:

رئیس‌جمهور جدید از تکرار اشتباهات اصولگرایان و اصلاح طلبان بپرهیزد

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس گفت: توصیه‌ ما به رئیس جمهور جدید این است که به دور از هرگونه حس ناسیونالیسمی و تفکر جزیره‌ای حتما از کارشناسان متخصص اقتصادی استفاده کند.

رئیس‌جمهور جدید از تکرار اشتباهات اصولگرایان و اصلاح طلبان بپرهیزد

با توجه به تغییر رئیس و هیئت رئیسه مجمع نمایندگان استان اصفهان در جلسه دیروز مجلس شورای اسلامی و جایگزینی عباسعلی منصوری نماینده مردم کاشان به جای محسن صرامی نماینده مردم خمینی شهر و رئیس اسبق مجمع نمایندگان اصفهان، محسن صرامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان چگونگی روند این تغییرات را توضیح داد.

وی در ادامه افزود: طبق آیین نامه داخلی مجمع نمایندگان استان اصفهان در ابتدا با توجه به توافق تمام نمایندگان، منطقه استان اصفهان به چهار ناحیه بزرگ شمال و شرق، جنوب، غرب و مرکز تقسیم‌بندی شد و در هر قسمت پنج نماینده در آن قرار گرفتند و در مرحله بعدی با توجه به قرعه‌کشی ترتیب و اولویت‌بندی این مناطق تعیین شد.

صرامی بیان کرد: امسال طبق همان قرعه کشی نوبت شمال و شرق اصفهان بود که در میان پنج نماینده این منطقه، عباسعلی منصوری با قاطعیت آرا به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان برگزیده شدند.

وی ادامه داد: همیشه کش مکش‌های سیاسی بزرگ‌ترین دلیل عقب افتادن کارهای اساسی بوده است، من سعی کردم که در طول یکسال فعالیتم به عنوان رئیس مجمع نمایندگان از این چالش‌ها و کش مکش‌های سیاسی پرهیز کنم و پیشنهادم به رئیس جدید مجمع نیز همین است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس تصریح کرد: در طول یکسال گذشته اساس کار مجمع نمایندگان مجلس استان اصفهان را بر پایه خدمت به مردم و دوری از تلاطم‌های سیاسی نهادم و با توجه به نیاز استان برای رسیدگی به امر تولید، تمرکز همه نمایندگان را بر این موضوع معطوف کردم و حتی در مجمع اجازه اظهار نظر و دخالت مستقیم نمایندگان در امر انتخابات داده نشد.

وی در پایان گفت: توصیه‌ای دوستانه ما به رئیس جمهور جدید این است که به دور از هرگونه حس ناسیونالیسمی و تفکر جزیره‌ای در راستای رسیدگی به حل مشکلات اقتصادی کشور در آینده از کارشناسان متخصص اقتصادی اصفهانی بهره جوید چرا که مدیران اصفهانی در امور اقتصادی و بازرگانی کارشناسان قوی هستند و امیدوارم که رئیس جمهور منتخب مردم از تکرار اشتباهات جبهه اصولگرایان و اصلاحات در چیدمان و گزینش افراد کابینه بپرهیزد.

انتهای پیام/63001/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول