اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل:

رئیس جمهور آینده سنگر تولید را جدی بگیرد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: رئیس جمهور آینده باید سنگر تولید و جهادگران این بخش را شایسته و مناسب دریابد و با اهمیت دادن به تولید ملی کشور را به سمت شکوفایی واقعی سوق دهد.

رئیس جمهور آینده سنگر تولید را جدی بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین پیرمؤذن عصر امروز در نشست با جمعی از فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار داشت: ما از رئیس جمهور آینده انتظار داریم که با اولویت دادن به تولید داخلی تا حد امکان از واردات بی‌رویه جلوگیری کند و در یک تعامل و ارتباط با کشورهای همسایه و دارای منافع مشترک سعی شود برخی از بن‌بست‌ها در این بخش از بین برود.

وی تصریح کرد: قطعاً خلق حماسه 24 خرداد به عنوان حماسه سیاسی پشتوانه و رهین خلق حماسه اقتصادی می‌باشد که ملت با انجام تکلیف خود منتظر هستند تا رئیس جمهور منتخب با تشکیل دولتی قدرتمند موانع و مشکلات اقتصادی مردم و سربازان و جهادگران جبهه تولیدی و اقتصادی را از دغدغه‌های بسیار زیاد نجات دهد.

پیرمؤذن خاطرنشان کرد: تلاشگران عرصه تولید و اقتصاد در خلق حماسه سیاسی نقشی پررنگ داشتند و قطعاً در تحقق حماسه اقتصادی آماده همکاری نزدیک و دوسویه با رئیس جمهور منتخب و دولت آینده هستند. 

بدخواهان از تسلیم شدن این ملت ناامید شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس اتاق بازرگانی استان در ادامه سخنان خود به حضور حماسی و پرشور و نشاط مردم در پای صندوق‌های رأی و لبیکی مجدد به ندای رهبری فرزانه انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: مردم ما بار دیگر در دفاع از کیان مملکت و نظام اسلامی بدون اینکه تحت تأثیر تبلیغات سوء دشمنان قرار گیرند عمق وفاداری خود را به نظام و انقلاب نشان دادند.

وی بیان کرد: به عنوان سربازان و جهادگران جبهه اقتصادی برای پویایی اقتصاد، رونق تولید ملی و خودکفایی کشور بخش خصوصی همچون گذشته همراه با اهداف نظام اسلامی تلاش خود را به کار گرفته تا با تقویت این جبهه کشور را از وابستگی‌ها نجات دهد.

پیرمؤذن با برشمردن برخی از انتظارات بخش خصوصی از رئیس جمهور آینده و منتخب یادآور شد: اولین انتظار ما این است که بخش تولید و اقتصاد در اولویت برنامه‌ریزی‌ها باشد و در هدفمندی یارانه‌ها سهم تولید به صورت کامل پرداخت شده و دولت با انتخاب یک تیم اقتصادی قوی و کاردان کشور و استان‌های مختلف را از نابسامانی‌ها نجات داده و صنعتگران را با شور و نشاط خاص به تولید بیشتر ترغیب کند.

این فعال بخش خصوصی گفت: ‌دولت آینده باید با تدبیر و پایبندی به یک برنامه مشخص اقتصادی بسیاری از گرفتاری‌های تولیدکنندگان و کارآفرینان را برطرف کنند و با کنترل تورم، تجدید نظر در شیوه اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها تأمین آرامش و امنیت تولیدکنندگان و اعتقاد و اعتماد به بخش خصوصی بستر خلق حماسه اقتصادی را فراهم آورند.

وی در ادامه افزود: دیگر انتظار بخش خصوصی از رئیس جمهور آینده رقابت‌پذیر کردن تولید کشور در بازارهای داخلی و بین‌المللی است که جز با افزایش روابط اقتصادی با کشورهای دیگر امکان تحقق وجود ندارد.

این مسئول، تدوین برنامه راهبردی، ‌رسیدگی به معضلات اقتصادی مردم، بهبود فضای کسب و کار و ارتقای زندگی ایرانیان را از دیگر انتظارات بخش خصوصی در تقویت تولید از رئیس جمهور آینده اعلام کرد.

پیرمؤذن بار دیگر حضور حماسی و پرشور مردم را قدر دانست و این اقدام اساسی را در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و لبیک به بیانات مقام معظم رهبری تحسین‌برانگیز توصیف کرد.

انتهای پیام/62007/ذ30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول