اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سوادکوه و قائمشهر در مجلس:

رئیس جمهور منتخب نیروهای مختلف را برای تعامل جمع کند

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس گفت: رئیس جمهور منتخب نیروهای مختلف را برای تعامل جمع کند.

رئیس جمهور منتخب نیروهای مختلف را برای تعامل جمع کند

سیدهادی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان سوادکوه با تأکید بر اینکه مردم مازندران همواره در کنار نظام حضور داشته‌اند، اظهار داشت: مردم سوادکوه در طول تاریخ نشان داده‌اند که از دین و میهن خود دفاع کرده‌اند و حضور حماسی در انتخابات، دفاع از دین و نظام بوده است.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم حوزه انتخابیه، مایه سربلندی ما در عرصه‌های سیاسی هستند.

وی با بیان اینکه از نمایندگانی بودم که که در استان مازندران از برنامه‌های رئیس جمهور جدید دفاع کردم، خاطرنشان کرد: پیشنهادی برای انتخاب رئیس جمهور به دوستانمان نداده‌ام، اما به برنامه‌های حسن روحانی امید داشته‌ام.

حسینی بر لزوم برنامه‌ریزی برای تعامل قوی مجلس با دولت اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور منتخب نیروهای مختلف را برای تعامل جمع کند و این تعامل تا دستیابی به اهداف نظام توسعه یابد.

عضو کمسیون صنایع مجلس شورای اسلامی بر استفاده از ظرفیت‌های موجود بین دولت و مجلس برای حوزه انتخابیه اشاره و یادآوری کرد: اهل دعوا نیستم و با تعامل از فرصت‌های توسعه حوزه انتخابیه استفاده می‌کنم.

وی از خبرگزاری فارس برای پوشش خبرهای انتخاباتی استان تقدیر کرد.

انتهای پیام/86015/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول