اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مریوان در مجلس:

نقش رئیس جمهور آینده در خلق حماسه اقتصادی کلیدی است

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس با اشاره به رسالت رئیس جمهور آینده کشور، نقش وی در تحقق حماسه اقتصادی را پررنگ عنوان کرد.

نقش رئیس جمهور آینده در خلق حماسه اقتصادی کلیدی است

امید کریمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با یادآوری خلق حماسه سیاسی توسط مردم ایران با بیان اینکه با وجود نامزدهای نه‌چندان زیاد در انتخابات ریاست جمهوری، مردم مشارکتی آگاهانه داشتند؛ از این نقش‌آفرینی فعال ملت قدردانی کرد.

وی با تأکید بر اینکه مردم ثابت کردند، تکلیف دینی و شرعی و ملی انتخابات برای آنها اهمیت دارد، خاطرنشان کرد: اتفاقات برخلاف میل و خواست دشمنتان در صحنه انتخابات رقم خورد.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی در تشریح این مسئله اظهار کرد: دشمنان قسم‌خورده این آب و خاک مشارکت حداقلی ملت در انتخابات را دنبال می‌کردند که به لطف خدا کارشکنی و بدخواهی آنان ثمر نداد.

کریمیان با تأکید بر تحقق حماسه سیاسی بر طبق خواست و نظر نظام و رهبر انقلاب، تصریح کرد: همین که انتخابات در یک مرحله به انجام رسید نشان دهنده خلق این حماسه عظیم سیاسی است.

وی با بیان وجود تنوع در میان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از طیف‌های مختلف اصلاح‌طلبان و اصولگرایان تصریح کرد: این مسئله تا حدود زیادی توانست ضعف و خلأ ناشی از کمبود نامزدها را پر کند.

نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی این موضوع را زمینه حضور مردم با دلگرمی بیشتر در انتخابات عنوان کرد و افزود: رأی‌دهندگان توانستند نامزد مورد علاقه خود را به این شکل بهتر انتخاب کنند.

کریمیان در پاسخ به پرسش فارس پیرامون این مسئله که حماسه سیاسی توان فراهم آوردن بستر لازم برای خلق حماسه اقتصادی را خواهد داشت بر این موضوع مهر تأیید زد و گفت: مردم ایران با انتخاب رئیس جمهور که مجری سیاست، اهداف و راهکارهای لازم برای حل مسائل باشد، اکنون وظیفه مهم را در این زمینه بر عهده این شخص گذاشته‌اند.

وی با اشاره به نقش بارز رئیس جمهور آینده در تحقق حماسه اقتصادی خاطر نشان کرد: باید با رفع چالش و تنگناها و استفاده از تمام ظرفیت‌های پیدا و پنهان موجود در جامعه بستر لازم برای خلق حماسه اقتصادی مدنظر رهبر معظم انقلاب فراهم شود.

نماینده مردم مریوان در مجلس نهم در پایان با تقدیر مجدد از حضور حماسی و آگاهانه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا ابراز امیدواری کرد منتخبین ملت گام‌های عملی و اساسی برای برآورد کردن خواست‌های ملت و نظام بردارند.

انتهای پیام/79012/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول