اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ممدوحی:

انتساب رئیس جمهور منتخب‌ به اصلاح‌طلبان را قبول ندارم

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به انتصاب رئیس جمهور منتخب به جریان اصلاح‌طلب از سوی برخی احزاب گفت: وی در نشست خبری دیروز جواب خوب و معقولی داد و این امر که وی منتسب به جریان اصلاح‌طلب است قبول ندارم.

انتساب رئیس جمهور منتخب‌ به اصلاح‌طلبان را قبول ندارم

آیت‌الله حسن ممدوحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به انتصاب رئیس جمهور منتخب به جریان اصلاح‌طلب از سوی برخی احزاب اظهار کرد: پاسخ رئیس جمهور دیروز در نشست خبری بسیار عالی بود که در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه شما به اصلاح‌طلبان چه می‌گویید، گفت اینها باید بدانند که رئیس جمهور کل کشور هستم.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور جواب خوب و معقولی داد و این امر که وی منتصب به جریان اصلاح‌طلب است قبول ندارم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز امیدواری کرد که رئیس جمهور منتخب همین طوری که قدم به قدم با رهبری جلو می‌آید به موفقیت بیشتر برسد.

وی با اشاره به انتشار بیانیه‌ای از سوی روحانی پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری و تشکر از برخی افراد گفت: نمی‌گوییم نسبت به دیگران هیچ گونه محبتی نداشته باشد ولی تا کنون به صورت معقول جلو آمده است و اگر این روال را ادامه دهد محبوبیت فوق‌العاده‌تری در انتظار وی است.

انتهای پیام/78003/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول