اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کرمان:

همه باید رئیس جمهور منتخب را همراهی کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: همه مردم و مسئولان باید رئیس جمهور منتخب اران را برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی همراهی کنند.

همه باید رئیس جمهور منتخب را همراهی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سید یحیی جعفری صبح امروز در جلسه ستاد شعبانیه استان کرمان اظهار داشت: حضور گسترده ملت ایران در انتخابات 24 خرداد ماه به واقع حماسه سیاسی را خلق کرد و نشان داد که اگر مردم و ملت تصمیمی را اتخاذ کنند، هیچ قدرتی نمی‌تواند مقابل آنها بایستد.

وی بیان داشت: همه با رئیس جمهور منتخب ملت ایران به لحاظ علمی و دانش و تسلیم در برابر ولی‌امر مسلمین آشنایی داریم و امیدواریم آنچه واقع شده به خیر و مصلحت جامعه ما باشد.

جعفری با تبریک به حجت‌الاسلام حسن روحانی برای کسب اکثریت آرای مردم افزود: همه مردم و مسئولان وظیفه دارند با رئیس جمهور منتخب همراهی و همکاری داشته باشند، حتی اگر کاندیدای مدنظر آنها شخص دیگری بوده باشد.

امام جمعه کرمان با نقل روایتی از پیامبر اکرم (ص) عنوان کرد: از دیدگاه اسلام و مکتب، عقل به معنی عمل به دستورات خداوند است و هر کسی که دستورات خدا و رسولان الهی را به خوبی عمل کند، عاقل است.

وی تصریح کرد: درد بزرگ جوامع کنونی ما بی‌عقلی است که شریعت اسلام آن را مطرح کرده و بی‌ایمانی نیز از آن ناشی می‌شود.

جعفری خاطر نشان کرد: قرن‌ها است که بشر با مشکلات و گرفتاری‌های بزرگی روبه‌رو است، مقصر اصلی اشتغال کشورهای اسلامی مانند فلسطین کشورهای مسلمان هستند که به وحدت واقعی نرسیده‌اند.

وی بیان داشت: وحدت دیپلماسی کشورهای اسلامی در حد سفیر است، اگر در مورد مسئله قدس اشغالی تعهدی واضح و روشن داشتند، وضع جوامع اسلامی غیر از این بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان افزود: رژیم جعلی صهیونیستی در قلب کشورهای اسلامی درست کردند، اما میان کشورهای عرب و مسلمان تصمیم واقعی برای مبارزه با صهیونیزم وجود ندارد.

جعفری اذعان داشت: سوریه در خون و آتش می‌سوزد و کشورهای عربی به گونه دیگری عمل می‌کنند، تمام این مشکلات به دلیل عدم وجود ایمان و عقل و خرد کامل است.

انتهای پیام/80017/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول