اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون صنایع مجلس:

اعضای کمیسیون صنایع مجلس به دیدار رئیس جمهور منتخب می‌روند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی روزهای آینده برای طرح دیدگاه‌ها و مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان به دیدار حسن روحانی رئیس جمهور منتخب می‌روند.

اعضای کمیسیون صنایع مجلس به دیدار رئیس جمهور منتخب می‌روند

کمال‌الدین پیرمؤذن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: با توجه به اینکه دکتر روحانی به جد قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار را مورد توجه قرار داده و سعی دارد از محل هدفمندی یارانه‌ها بخش صنعت و تولید را رونقی مضاعف دهد جمعی از اعضای کمیسیون صنایع مجلس با رئیس جمهور منتخب دیدار می‌کنند تا دیدگاه‌های خود را به رئیس جمهور آینده منتقل کنند.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود رئیس جمهور آینده با درک مشکلات و نارسایی‌های کشور در حوزه صنعت و تولید با برنامه و سیاست‌گذاری درست اهتمام جدی به رفع معضلات و مشکلات در این حوزه داشته باشد.

احیای سازمان برنامه و بودجه جزء ضروریت‌ها بود

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: مجلس در ماه‌های گذشته با درک عمیق از این موضوع که کشور در یک خلأ و چالش جدی در حوزه مدیریت، برنامه‌ریزی و بودجه‌نویسی به سر می‌برد طرح دو فوریتی احیای سازمان مدیریت و بودجه را مطرح کرد و با اکثریت نمایندگان به این طرح رأی دادند.

پیرمؤذن اضافه کرد: البته برای رئیس جمهور آینده نیز که یکی از خواسته‌ها و مطالبات به حق عموم مردم و شخص حسن روحانی بود احیای این سازمان می‌تواند چالش‌های فرا رو را برطرف کند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه روحانی در مرکز استراتژیک تشخیص مصلحت نظام برنامه‌محور حرکت کرده و به خوبی آگاه است که هزاره سوم هزاره حرکت با مدیریت و برنامه‌ریزی دقیق است بر همین اساس حل ضربتی مشکلات را در برنامه‌ریزی صحیح و هدف‌گذاری درست می‌داند که قطعاً در این زمینه قدم‌های مثبت با همراهی برجستگان و نخبگان حوزه برنامه‌ریزی، بودجه‌نویسی و مدیریت صحیح بر می‌دارد.

منش اعتدالی روحانی قطعاً او را از افراط و تفریط بر حذر می‌دارد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه یادآور شد: در حالی که منش دکتر روحای منش اعتدالی است به یقین این منش و رفتار، رئیس جمهور آینده را از افراط و تفریط و افتادن در دام برخی افراطی‌گری‌ها بر حذر می‌دارد.

پیرمؤذن از حمایت قاطبه نمایندگان مجلس از رئیس جمهور آینده و تشکیل کابینه اعتدالی خبر داد و گفت: از آن جایی که اطلاعات موثقی به دست ما می‌رسد اکثر وزرای مد نظر رئیس جمهور آینده انسان‌های مجرب و کار بلدی هستند که بر گردن بنده حق استادی دارند و قطعاً نمایندگان مجلس نیز به کابینه اعتدالی روحانی رأی می‌دهند.

وی اظهار امیدواری کرد: رئیس جمهور منتخب ظرفیت تمام استان‌ها به ویژه ظرفیت منابع انسانی استان اردبیل و همچنین استان‌های آذری را مد نظر قرار دهد تا بتوان یک دولت منسجم و کار بلد تشکیل داد.

انتهای پیام/62001/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول