اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه بسیج دانشجویی استان زنجان آمده است

آرای پرفروغ مردم مسئولیتی مضاعف بر دوش رئیس‌جمهور منتخب

بسیج دانشجویی استان زنجان در بیانیه‌ای حضور چشمگیر مردم را مسئولیتی مضاعف بر دوش رئیس‌جمهور منتخب عنوان کرد و افزود: زمان آن فرا رسیده که در پرتوی ولایت و با تمام قدرت به آرمان‌های نظام و تبلیغات انتخاباتی جامه عمل پوشانده شود.

آرای پرفروغ مردم مسئولیتی مضاعف بر دوش رئیس‌جمهور منتخب

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان با انتشار بیانیه‌ای اقدام روز جمعه مردم ایران را حماسه‌آفرینی و مجاهدت برشمرد.

در این بیانیه تاکید شده است که مردم ایران لحظه لحظه عمر خود را با تمام فراز و نشیب‌ها افت و خیزها سربالایی‌ها و سراشیبی‌ها سوار بر مرکب جهاد پیش می‌روند و انگار فطرتاً جهادگر و حماسه‌سازند.

بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان در این بیانیه ضمن سلام و صلوات و درود ذات اقدس احدیت و اهل بیت بر روح پرفتوح امام راحل (ره)، شهدای عزیز و مردان و شیر زنان ایران زمین تصریح کرده است که حماسه‌ها مکرر اتفاق می‌افتند، اما هیچگاه تکراری نمی‌شوند، مانند دم و بازدم که مایه حیات انسان است و مکرر رخ می‌دهد، ولی تکراری نیست.

این بیانیه حماسه‌ها را دم و بازدم بشریت برای سرزندگی و پویایی و نشاط یک مرز و بوم عنوان و اضافه کرده است که انسانی که با ادراک و مسئولیت‌پذیری معنا می‌یابد، حتما حماسه‌ساز خواهد شد.

در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان به سابقه تاریخی مردم ایران در خلق حماسه اشاره و تاکید شده است ایرانیان از صدر اسلام تا 9 دی و 24 خرداد ماه همیشه حماسه‌آفرین بوده‌اند و گویی در تاریخ ایران کهن حماسه اتفاق نمی‌افتد بلکه در حماسه‌اش تاریخ رقم می‌خورد.

در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان با تاکید بر اینکه امتداد حماسه‌سازی که ممد حیات زمان، وادی عشق و عرفان محسوب می‌شود، اضافه شده است که این مردم از نسل دلیران تنگستان، ستارخان و باقرخان و میرزا کوچک‌خان تا باکری‌ها که نقطه بکر تاریخند و همت‌ها که هم و غمشان خواری دشمن و سرفرازی دوستان است، صیاد شیرازی‌ها که صید ولایتمداری را در عمل به رخ کشیده‌اند کاظمی‌ها که کظم غیظ الهی را به منصه ظهور گذارده‌اند و شهریاری‌ها که شهره‌ی دلباختگی در وحدانیت هستند.

در این بیانیه ایران دیار عاشقان اسلام ناب محمدی و دیار امام خمینی (ره) مقام معظم رهبری و هزاران و میلیون‌ها قافله‌سالار صبر و بصیرت عنوان شده است که برگ اول انقلاب آن با بیش از 98 درصد مشق شده و تا 24 خرداد ادامه یافته است.

بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان در این بیانیه 24 خرداد را تجلی شور و شعور ایرانی مسلمان عنوان و تاکید کرده است، این روز تجلی عیدی نو در کنار اعیاد شعبانیه محسوب می‌شود.

در این بیانیه با اشاره به اینکه ملت بزرگ و فهیم با خلق حماسه سیاسی و لبیک بر عقلانیت و اطاعت از ولی فقیه که فرمود: «رأى به هر نامزدى، رأى به جمهورى اسلامى است؛ رأى اعتماد به نظام و سازوکار انتخابات است. اینکه شما وارد عرصه‌ى انتخابات می‌شوید؛ چه آن کسى که نامزد ریاست جمهورى است، چه آن کسى که انتخاب می‌کند - مثل من و شما - نفس ورود در این میدان، به معناى اعتماد به جمهورى اسلامى و اعتماد به ساز و کار انتخابات است» راه پیشرفت را هموارتر کرده و سیل خروشان حضور مردم خانه‌های عنکبوتی تزویر و استکبار را در هم شکست و برگ زرین دیگری در سینه تاریخ ثبت کرده است.

بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان در این بیانیه با بیان اینکه از حماسه سازان همیشگی اعصار غیر از این هم انتظاری نمی‌رود، تصریح کرده است، افسوس که نابخردان و خودفروختگان و ایادی ظلم و جور نمی‌فهمند و هرگز نخواهند فهمید.

در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان با تاکید بر پیامدهای شگرف حماسه روز جمعه مردم ایران تاکید شده است که کوبیدن مشتی محکم بر دهان استکبار و بریدن زبان‌ها و دریدن حنجره‌های بی‌تقوایی که همیشه نظام مطهر اسلامی را محکوم به برگزاری ساختگی انتخابات می‌کردند و وقاحت را به جایی رساندند که در سال 88 ناجوانمردانه تهمت تقلب زدند، از جمله آثار انتخابات 24 خرداد اعلام کرده است.

در بیانیه بسیج دانشجویی به برخورد کاندیداهایی که موفق به کسب آرا مردم نشدند اشاره و خاطرنشان شده است، این کاندیداها با متانت و صبوری همه مردم را پیروز حقیقی انتخابات دانستند و بر رئیس جمهور منتخب تبریک گفتند که الگویی برای همه ادوار تاریخ شد.

در این بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان حضور چشمگیر مردم و آرا پرفروغ آنها مسئولیتی مضاعف بر دوش رئیس جمهور منتخب عنوان شده و آمده است، که این حضور متذکر این مهم است که زمان آن فرا رسیده که به دور از هر گونه حاشیه‌ای با تمام قدرت آرمان‌های بلند نظام اسلامی و تبلیغات انتخاباتی در پرتو منویات رهبری معظم جامع عمل پوشانده شود.

در این بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان تقدیر و تشکر و حق‌شناسی خاضعانه به ملت با کرامت ایران اسلامی و همه کاندیداهایی که برای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات متحمل زحمت شدند؛ ابراز کرده و از خداوند منان تعجیل در فرج امام عصر و طول عمر مقام معظم رهبری و سربلندی و بهروزی نظام اسلامی، آحاد ملت و رئیس‌جمهور منتخب را خواستار شده است.

ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند

انتهای پیام/73004/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول