اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار تاکستان:

گسترش فعالیت‌های هنری تاکستان در اولویت قرار گیرد

معاون فرماندار شهرستان تاکستان خواستار بسط و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری در شهر تاکستان شد.

گسترش فعالیت‌های هنری تاکستان در اولویت قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین، رضا رحمانی صبح امروز در جلسه ارائه گزارش خرداد ماه در سالن اجتماعات فرمانداری تاکستان ضمن تبریک خلق حماسه سیاسی اظهار داشت: حضور دوباره مردمی در سراسر ایران اسلامی به ویژه مشارکت جدی در شهرستان تاکستان نشان داد که فشار و تحریم هیچ‌گاه ذره‌ای از عزم پولادین ملت را کاهش نداده و مردم پایبندی خویش را به اصول انقلاب اسلامی نشان دادند.

معاون فرماندار تاکستان با تجلیل از ستاد برگزاری انتخابات در شهرستان تاکستان افزود: حضور مردم در انتخابات به نوعی اعتماد عمومی را به آرمان‌های نظام والای اسلامی به تصویر می‌کشد.

معاون فرماندار تاکستان خواستار گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری در سطح شهر تاکستان شد و توجه جدی‌تر را از سوی مسئولان مرتبط فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان طلب کرد.

رحمانی در خصوص فعالیت‌های دیگر صورت گرفته در خرداد ماه در شهرستان تاکستان ابراز داشت: برگزاری صبحگاه مشترک سپاه ناحیه تاکستان و نیروی انتظامی، عطرافشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده‌های معزز شهیدان، دیدار با امام جمعه، فضاسازی سطح شهر و ادارات در ایام هفته ایثار و مقاومت در سطح شهرستان به انجام رسید.

معاون فرماندار تاکستان ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی، محفل انس با قرآن کریم نیز در ایام هفته ایثار و مقاومت در شهرستان تاکستان به انجام رسیده است.

رحمانی سخنرانی فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس در خصوص پیروزی خرمشهر در تریبون‌های نماز جمعه را جزو فعالیت‌های شاخص به انجام رسیده این شهرستان برشمرد و ابراز داشت: تراز برنامه‌های سوم خرداد ماه، هر ساله به دلیل اثرگذاری آن باید در سطح گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شود.

وی ادامه داد: تمام دستگاه‌های مرتبط شهرستان تاکستان و مسئولان نیز امسال برنامه‌های دفاع مقدس را همانند دوران دفاع مقدس برگزار کردند که از آنان تقدیر می‌کنیم.

انتهای پیام/77005/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول