اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

حماسه 24 خرداد مصداق بارز قدردانی مردم از خدمات نظام است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: حماسه 24 خرداد مصداق بارز قدردانی مردم از نعمت‌ها و خدمات نظام است.

حماسه 24 خرداد مصداق بارز قدردانی مردم از خدمات نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام ظهر امروز در نشست ستاد اقامه نماز این استان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: با عبور از ماه‌های پرخیر و برکت ماه رجب به ماه شعبان وارد شدیم و ضروری است تا می‎توان از برکات و فضایل این ماه بهره گرفت و خود را برای ورود به ماه رمضان آماده کرد.

وی در ادامه با اشاره به خلق حماسه سیاسی از سوی مردم در 24 خرداد ماه، افزود: حماسه 24 خرداد یکی از بزرگترین پیروزی‌های ملت ایران در سال‌های پس از انقلاب اسلامی است و باید خداوند را به واسطه این پیروزی بزرگ شاکر بود.

امام جمعه شهرکرد، 24 خرداد را یکی از نعمت‌های خداوند متعال دانست و گفت: بی‌شک  آنچه در 24 خرداد رخ داد لطف خداوند متعال بود که باید قدردان و سپاسگزار این نعمت الهی باشیم که اگر غیر از این باشد کفران است و عذاب الهی را به همراه دارد.

نکونام، حضور حماسی مردم در روز 24 خرداد را ناشی از قدردانی آن‌ها از خدمات نظام برشمرد و تصریح کرد: این مردم به خوبی قدردان نعمت انقلاب اسلامی هستند و با حضور خود دین خود را به نظام ادا کرده اند و پای نظام و انقلابشان تا آخرین قطره خون ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه 24 خردادماه تجلی جمهوریت و اسلامیت به معنای واقعی بود، خاطرنشان کرد: اسلامیت با لبیک گویی به ندای ولی فقیه محقق شد و جمهوریت با حضور مردم و در صحنه ماندن آن ها تحقق یافت.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به دستاوردهای این حضور حماسی، اظهار داشت: یکی از مهمترین دستاوردهای 24 خردادماه، رفع اتهام و رفع مظلومیت از نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

نکونام، سلامت انتخابات را یکی از مهمترین ویژگی‌های نظام برشمرد و گفت: ساز و کار انتخابات در کشور آن قدر دقیق و بهم پیوسته است که کوچک‌ترین اجازه تقلبی داده نمی‌شود و به یقین بر انتخابات جمهوری اسلامی صداقت حاکم است.

وی در ادامه با تاکید بر اقامه نماز جماعت در ادارات این استان، تصریح کرد: اگر همین اقامه نماز در ادارات به درستی صورت گیرد، بهترین شکرگزاری انجام پذیرفته است.

نکونام، بهترین راه قدردانی از انقلاب را گسترش فرهنگ نماز بیان کرد و افزود: اگر ما انقلاب کردیم که ارتباطمان با خدا صورت پذیرد پس بکوشیم این شکرگزاری عملی در ادارات رواج پیدا کند.

انتهای پیام/68004/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول