اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حزب اعتدال و توسعه استان بوشهر:

خلق حماسه 24 خرداد علاقه ناگسستنی مردم ایران به نظام را نشان داد

حزب اعتدال و توسعه استان بوشهر اعلام کرد: خلق حماسه 24 خرداد، کارآمدی، مردم‌سالاری و ارزش‌های دینی را بیش از بیش به اثبات رساند و نشان داد علاقه مردم به نظام اسلامی ناگسستنی است.

خلق حماسه 24 خرداد علاقه ناگسستنی مردم ایران به نظام را نشان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حزب اعتدال و توسعه استان بوشهر از حضور گسترده مردم استان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیر کرد.

در این بیانیه آمده است: انقلاب شکوهمند اسلامی از همان بدو پیروزی تاکنون بحران‌های فراوانی را پشت سر نهاده است، در این میان اخلاص و حضور به موقع مردم تحت درایت رهبری همچون امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نقشی مؤثر و اهمیتی ویژه داشته است.

در ادامه این بیانیه آمده است: حضور حماسی و پرشور ملت مقاوم ایران در پای صندوق‌های رأی در 24 خرداد پشتوانه عظیمی برای نظام در تمامی عرصه‌های مختلف در راستای فراخوان مقام معظم رهبری بود که این حماسه کارآمدی، مردم‌‌سالاری و ارزش‌های دینی را بیش از بیش به اثبات رساند و نشان داد علاقه مردم به نظام اسلامی ناگسستنی است.

این بیانیه خاطرنشان کرد: این حماسه و پیروزی در واقع پیروزی اعتدال، تدبیر، عقل‌گرایی، خردورزی، قانونگرایی، صداقت و آزادی بود.

 

این بیانیه یادآور شد: حزب اعتدال و توسعه استان بوشهر از حضور گسترده مردم بزرگ ایران اسلامی در خلق حماسه سیاسی تشکر و قدردانی می‌کند و انتخاب حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور منتخب را ایران تبریک عرض می‌‌کند و امیدوار است جریان اعتدال و دولت تدبیر و امید زمینه‌ساز ترقی و پیشرفت کشور در تمامی عرصه‌ها باشد.

انتهای پیام/66006/م/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول