اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد انتخابات استان زنجان:

حماسه سیاسی 24 خرداد با ایثارگری عوامل برگزاری انتخابات میسر شد

جانشین ستاد انتخابات استان زنجان گفت: حماسه سیاسی 24 خرداد ماه با ایثارگری عوامل برگزاری انتخابات و همه ارگان‌های اجرایی میسر شده است.

حماسه سیاسی 24 خرداد با ایثارگری عوامل برگزاری انتخابات میسر شد

علی کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به حضور گسترده مردم در انتخابات 24 خرداد در استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: این حضور با همکاری همه ارگان‌ها از جمله مسئولان عالی‌رتبه استان زنجان فراهم شد.

وی بر نقش‌آفرینی بی‌بدیل مردم در انتخابات 24 خرداد ماه تاکید کرد و افزود: حماسه سیاسی محقق شده با همراهی نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار زنجان رنگ و بوی دیگری به خود گرفت.

سرپرست فرمانداری زنجان به بازدیدهای مسئولان ارشد استان از ستادهای انتخاباتی و شعبه اخذ رای اشاره و تصریح کرد: این حضور و پیگیری موجب افزایش روحیه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات شد.

وی با بیان اینکه حماسه 24 خرداد به همراهی سایر ارگان‌های امنیتی و اجرایی میسر شده است، اضافه کرد: عوامل انتظامی، قضایی، نشریات، خبرگزاری‌ها، صدا و سیما، شهرداری، آموزش و پرورش، اوقاف و همه دستگاه‌های اجرایی استان نقش بارزی در برگزاری انتخابات داشته‌اند.

کاظمی با تقدیر از عوامل اجرایی انتخابات از جمله اعضای شعب، کاربران، نمایندگان فرمانداران، مسئولان کمیته‌ها، هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی‌ انتخابات، کاندیداها و هوادارانشان و مسئولان ستادهای تبلیغاتی نقش خود را در خلق حماسه سیاسی سال‌جاری که مدّنظر مقام معظم رهبری بود به خوبی ایفا کردند.

انتهای پیام/73006/خ20/ف4004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول