اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه حضور در سرزمین ولایت-446

فروزان‌‌مهر: حماسه حضور 24 خرداد نظام مردم‌سالاری دینی را به نمایش گذاشت

استاندار خراسان‌رضوی در پیامی از مردم به دلیل حضور گسترده و حماسه‌آفرینی در انتخابات 24 خردادماه تقدیر کرد.

فروزان‌‌مهر: حماسه حضور 24 خرداد نظام مردم‌سالاری دینی را به نمایش گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، در پیام محمدحسین فروزان‌مهر آمده است: 35 سال پس از استقرار نظام جمهوری اسلامی برخاسته از رای مردم، ملت بزرگ ایران اسلامی 24 خرداد 92 را به نمایشی از همان شور و شوق نخستین بدل کرد و با حضوری فراگیر و هوشمند، اراده خود در چگونگی اداره قوه مجریه کشور و مدیریت‌های شهری و روستایی را در بستر نظام مردم‌سالاری دینی به کرسی نشاند.

وی افزود: بدخواهان، کینه‌توزان و سیلی خوردگان از ملت ایران، مدت‌ها بود که می‌کوشیدند با دروغ پراکنی و ایجاد جو یأس و ناامیدی، به سهم خود حضور ملت در انتخاب سرنوشتشان را محدود و امکان استقرار اراده ملت در انتخاب منتخب مود نظرش را مخدوش نشان دهند.

وی ادامه داد: راهی که با سفسطه و دروغ بارها و در انتخابات مختلف آن را پیموده‌اند و همواره چون این بار ناکام و رسوا به بن‌بست و بی‌آبرویی رسیده‌اند.

فروزان‌‌مهر گفت:‌ آنها از اعتماد متقابل مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی خشمگین‌ هستند و همواره برای ضربه زدن به آن با استفاده از همه ابزارها توطئه می‌کنند.

وی افزود: در این جمعه، هر فرد منصفی که حضور ده‌ها میلیون مردم در صف‌های طویل و متراکم شعب اخذ را ی را نمی‌دید و از فرموده رهبر انقلاب دو ماه قبل از انتخابات با خبر بود که فرمودند: "هر رای مردم رای به جمهوری اسلامی است و اعتماد به ساز و کار انتخابات است " قاعدتا باید می‌بایست که حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای علاوه بر انتخاب رئیس‌جمهور و اعضای شوراهای شهر و روستا چه پیام دیگری به دنیا مخابره می‌کند.

وی گفت: خراسانی‌های حماسه‌ساز نیز نقش ارزشمند خود را در این تقسیم کار ملی به خوبی ایفا کردند و ضمن مشارکت در تعیین سرنوشت آینده قوه مجریه کشور و مدیریت شهرها و روستاهای خود، به تایید نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتماد به سازوکارهای انتخاباتی کشور که مورد حمله و شبهه دشمنان بود رایی مثبت و چشم‌گیر دادند.

استاندار خراسان‌رضوی افزود: اینجانب به نوبه خود و به عنوان خدمت‌گزاری که امانت‌دار و پاسبان رای مردم شریف استان خراسان‌رضوی در ساختار اجرایی انتخابات بودم ضمن تبریک به رهبر معظم انقلاب و به دلیل حماسه سیاسی که با اقتدای امت به امام شان شکل گرفت و منتخبانی که به افتخار خادمی مردم نایل شده‌اند از همه خراسانی‌های عزیز که در خلق این حماسه سترگ، بصیرت و ولایت‌مداری شان را به نمایش گذاشتند تشکر می‌کنم و به حدود 80هزار تلاشگر عزیزی که با قبول مسئولیت‌های مختلف در فرآیند برگزاری انتخابات، امین مردم بودند و همت و درست کاری شان زمینه برگزاری انتخاباتی وسیع و سالم را فراهم کرد خداقوت می‌گویم.

وی اظهار داشت: امیدوارم سایه رهبر مدبرمان مستدام باشد و ملت و کشورمان در مسیر تعالی و پیشرفت همواره از توفیقی عظیم و مداوم برخوردار باشند.

انتهای پیام/70005/ذ/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول