اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان کیار:

حماسه 24 خردادماه تهدیدها را تبدیل به فرصت کرد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه مقاومت شهرستان کیار گفت: مردم ولایتمدار و فهیم ایران تمامی تهدیدها را در راستای منافع نظام تبدیل به فرصت می‌کنند.

حماسه 24 خردادماه تهدیدها را تبدیل به فرصت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام سید میثم نبوی ظهر امروز در جمع پایوران این ناحیه اظهار کرد: مردم ولایت‌مدار ایران تمامی تهدیدها را در راستای منافع نظام تبدیل به فرصت می‌‎کنند.

وی با اشاره به حضور باشکوه ملت ایران در حماسه 24 خردادماه، گفت: این تجلی حضور، نشانه عنایتی دیگر از الطاف خداوند متعال به مردم شریف ایران بود که مایه یاس و ناامیدی دشمنان نظام شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه مقاومت کیار با تأکید بر اینکه انتخابات 24 خردادماه می‌توانست تهدیدی بزرگ برای ایران اسلامی باشد، خاطرنشان کرد: انتخابات 24 خردادماه فرصت تاریخی بی‌نظیری ایجاد کرد و مردم با حضور پرشور خود، آن را در تاریخ ثبت و برگ زرین دیگری را بر دفتر انقلاب اسلامی افزودند.

وی خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی و به ویژه مردم غیور استان با حضور گرم خویش و با خلق حماسه‌ای دیگر قلب امام زمان (عج)، امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب را شاد کردند و همین امر موجبات فضل و رحمت واسعه الهی خواهد شد.

انتهای پیام/68001/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول