اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین مجمع انتخاب رئیس هیئت ژیمناستیک خراسان شمالی

درویش‌زاده: ورزش ژیمناستیک در استان‌ها توسعه می‌یابد

رئیس فدراسیون ژیمناستیک با اشاره به آغاز یک برنامه هدفمند برای ارتقای این رشته ورزش در استان‌ها گفت: ورزش ژیمناستیک در استان‌ها توسعه می‌یابد.

درویش‌زاده: ورزش ژیمناستیک در استان‌ها توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد،‌ جعفر درویش‌زاده ظهر امروز در سومین مجمع انتخاب رئیس هیئت ژیمناستیک خراسان شمالی گفت: کمک و ارائه خدمات آموزشی و تجهیزاتی به استان‌ها از جمله وظایف فدراسیون ژیمناستیک است.

وی عنوان کرد: تجهیزات و امکانات ژیمناستیک در بیشتر استان‌های کشور در سطح مناسبی قرار ندارد و به نوعی در بسیاری از استان‌ها استعدادسوزی می‌شود.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک تصریح کرد: همه تلاش فدراسیون ژیمناستیک توسعه تجهیزات این رشته به طور عادلانه در سطح استان‌های کشور است.

وی همچنین به ارتقای ورزش ژیمناستیک ایران در آسیا و جهان اشاره کرد و گفت: تمام تلاش فدراسیون حفظ جایگاه ژیمناستیک در سطوح بین‌المللی و آغاز یک برنامه هدفمند برای ارتقای این رشته است.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک تصریح کرد: رویکرد اصلی فدراسیون در سال‌جاری، توسعه ژیمناستیک و استفاده از ظرفیت در استان‌ها است.

وی اظهار داشت: برنامه‌های ویژه‌ای برای گسترش آموزش مربیان و داوران در فدراسیون ژیمناستیک در دست اجرا است.

درویش‌زاده یادآور شد: این فدراسیون همانند سایر فدراسیون‌ها با مشکل مالی مواجه است که در این حوزه باید برای جذب اسپانسر مالی برای این رشته ورزشی تلاش شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی نیز در این نشست با اشاره به رشد ورزش ژیمناستیک استان طی سال گذشته نسبت به سال‌های قبل گفت: طی سال گذشته رشد همه جانبه ژیمناستیک در بحث اعزام ورزشکاران، برگزاری مسابقات و برگزاری کلاس‌های آموزشی مشهود بوده است.

علی روشن ابراز امیدواری کرد که شرایط حضور مربیان فدراسیون و همچنین اعزام ورزشکاران استان به کلاس‌های آموزشی فدراسیون مهیا شود.

انتهای پیام/63002/م30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول