اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان:

تا پای مدیرکلی‌ام برای تحول ورزش بانوان ایستاده‌ام

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تا پای مدیر‌کلی‌ام برای تحول ورزش بانوان اصفهان ایستاده‌ام به شرطی که جامعه ورزش بانوان نیز با برنامه‌ریزی و عملکرد خود به دنبال ایجاد این تحول باشند.

تا پای مدیرکلی‌ام برای تحول ورزش بانوان ایستاده‌ام

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا محمد جواهری پیش از ظهر امروز در نشست مشترک مسئولان ورزش بانوان شهرستان‌های اصفهان و نواب رئیس هیئت‌های ورزشی استان که در محل سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: برای تحول در ورزش بانوان باید تلاش مضاعفی را صورت بدهیم زیرا عقب ماندگی بسیاری داریم.

وی با با بیان اینکه امکانات فعلی جوابگوی جامعه 45 درصدی بانوان نیست، تصریح کرد: به دلیل محدودیت‌های زیر ساختی در اکثر مواقع زمان‌های مرده‌ به ورزش بانوان اختصاص می‌یافته اما با برنامه ریزی مطلوب می‌توان از ظرفیت کم موجود نیز بهترین بهره را برد.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه به تخریب‌های صورت گرفته اهمیت ندهید، تاکید کرد: با وجود محدودیت‌های سخت افزاری انتظار می‌رود بانوان اصفهانی بتوانند در المپیک بعدی چندین سهمیه را به خود اختصاص دهند، همچنان که امیدواریم در بخش مردان نیز علاوه بر کسب 20 سهمیه، چندین مدال خوشرنگ نیز به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر حرکت‌های خوبی آغاز شده اما نباید به حد شعار و برنامه روی کاغذ قناعت کرده و این برنامه‌ها باید به مرحله عملیاتی شدن برسد.

جواهری با اشاره به اینکه سال گذشته از لحاظ مالی و کاری سال دشواری را پشت سر گذاشتیم، تصریح کرد: امسال به طور حتم متفاوت‌تر از گذشته است زیرا با تغییر دولت روش‌ها و برنامه‌ نیز تغییر پیدا کرده و نو شوند.

وی با بیان اینکه جامعه بانوان باید به ورزش به عنوان یک اولویت مهم نگاه کند، تصریح کرد: برخی افراد از باب سلامتی و پیشگیری از بیماری‌ها و برخی دیگر برای قهرمانی به ورزش رو می‌آورند که در هر صورت ارزشمند است.

جواهری با تاکید بر این نکته که  ما خادم مردم هستیم، تصریح کرد: اسم ما مسئول است زیرا مسئول پاسخگویی، مسئول خدمت رسانی و مسئول سرویس دهی به مردم هستیم.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول