اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قاضی ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی کرمان:

تخلفات انتخاباتی کرمان در حوزه تبلیغات است / برخورد قاطع دستگاه قضا با مجرمان انتخاباتی

قاضی ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی استان کرمان گفت: تخلفات انتخاباتی در کرمان بیشتر در حوزه تبلیغات کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا است و موارد محدودی در مورد تخلفات تبلیغاتی امروز گزارش شده است.

تخلفات انتخاباتی کرمان در حوزه تبلیغات است / برخورد قاطع دستگاه قضا با مجرمان انتخاباتی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهرداد عطاپور دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات شهرستان کرمان در محل فرمانداری اظهار داشت: از زمانی که به عنوان قاضی ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی استان کرمان تعیین شدم در صحنه حضور داشتم و تمام موارد بررسی شده است.

وی با بیان اینکه کمیته حقوقی فرمانداری موارد را به ما گزارش کرده است، تصریح کرد: از صبح امروز همزمان با آغاز رأی‌گیری بازدیدها از شعبه‌های اخذ رأی را داشته‌ام و حضور مردم بسیار پررنگ و پرشور است.

قاضی ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی استان کرمان ابراز داشت: حضور امروز مردم انقلابی در پای صندوق‌های اخذ رأی یکی از پرشورترین انتخابات در این سال‌ها بوده است.

عطاپور با بیان اینکه تخلفات خاصی گزارش نشده است، افزود: چند مورد جزئی از تخلفات انتخاباتی در زمینه تبلیغات شورای اسلامی شهر در کرمان گزارش شده است که برخورد قاطع در این زمینه صورت می‌گیرد.

وی از تشکیل چند پرونده تخلف تبلیغاتی در کرمان خبر داد و اذعان داشت: این موارد محدود بود و برخورد قانونی انجام شد و این تخلفات در زمینه توزیع بروشور و کارت تبلیغاتی کاندیداهای شوراهای اسلامی بوده است.

این قاضی از کاندیداها و طرفداران آنها خواست تا به قانون پایبند باشند و ابراز داشت: پایبند بودن به قانون، احترام به قانون است.

عطاپور تصریح کرد: همان طور که تمام کاندیداها در مناظرات و تبلیغات گفتند در بعد از انتخابات به قانون احترام می‌گذاریم، باید این وعده خود را عملی کنند.

وی با بیان اینکه حدود 30 مورد تخلف انتخاباتی داریم، عنوان کرد: در صندوق‌های اخذ رأی کرمان هیچ گزارش تخلفی نداشته‌ایم و حضور مردم پرشور و با صلابت بوده و هست.

انتهای پیام/80019/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول