اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی استان قم عنوان کرد

قضاوت داور بین‌المللی کشتی قم در 5 مسابقه متوالی لیگ برتر کشتی فرنگی

رئیس هیئت کشتی استان قم از قضاوت داور بین‌المللی کشتی قم در پنج مسابقه حساس و سرنوشت‌ساز دور برگشت و مرحله پایانی لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور خبر داد.

قضاوت داور بین‌المللی کشتی قم در 5 مسابقه متوالی لیگ برتر کشتی فرنگی

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: سعید عباسی داور بین‌المللی کشتی قم یکی از داوران مورد نظر کمیته داوران فدراسیون کشتی برای قضاوت در رقابت‌های دور برگشت و پایانی لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: عباسی در کنار کشتی‌گیران فرنگی‌کار تیم صبای قم که برای برگزاری رقابت‌های خود از نیم فصل دوم لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور به اصفهان سفر کرده بودند با تمام توان خود در این مرحله حضور یافت و قضاوت‌های بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت.

اصفهان میزبان مرحله برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی کشور

رئیس هیئت کشتی استان قم اضافه کرد: مسابقات دور برگشت از پیکارهای لیگ دسته برتر کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه‌های کشور به صورت مجتمع با حضور پنج تیم لیگ برتری به میزبانی هیئت کشتی استان اصفهان برگزار شد و طی آن سعید عباسی مسابقات مهمی را قضاوت کرد.

وی یادآور شد: این در شرایطی است که در فصل جاری مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور تیم‌های کشتی فرنگی هیئت خوزستان، صبای قم، فولاد ماهان اصفهان، هیئت فارس و پرسپولیس تهران حضور داشتند که نیم فصل دوم را به صورت مجتمع در مدت دو روز در اصفهان برگزار کردند.

برگزاری دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی به یاد قهرمان فقید کشتی قم

حلوایی افزود: مرحله برگشت رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر کشتی فرنگی جام خلیج فارس با عنوان یادواره و گرامیداشت مرحوم محسن پودنکی قهرمان خوشنام و فقید کشتی فرنگی استان قم در سالن مخابرات شهر اصفهان انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: نخستین قضاوت سعید عباسی در مسابقات دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در مسابقه تیم‌های هیئت کشتی فارس و فولاد ماهان سپاهان اصفهان بود که طی آن عباسی در کنار اصغر محمدی و جواد کریمی از تهران و محمد ربیع‌پور از مازندران این دیدار را قضاوت کرد، ضمن اینکه ناظر فدراسیون رضا غلامی از تهران بود و هیئت ژوری نیز طاهر محمدعلی زنگنه، احمد حاج آقاپور و احمد دامغانی‌نژاد همگی از تهران بودند.

قضاوت داور بین‌المللی قم در جدال مدعیان قهرمانی لیگ برتر

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: سعید عباسی داور قمی کشتی کشورمان در دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و هیئت کشتی خوزستان نیز در کنار محمد مصلایی‌پور از یزد، عباس شجاعی از فارس و محمد ربیع‌پور از مازندران به قضاوت پرداخت در حالی که ناظر فدراسیون در این رقابت حجت‌الله گودرزی از تهران بود و اعضای هیئت ژوری را نیز همان نفرات دیدار هیئت فارس با ماهان اصفهان تشکیل می‌دادند.

وی از قضاوت داور بین‌المللی کشتی قم در مسابقه حساس تیم‌های فولاد ماهان سپاهان و پرسپولیس تهران نیز خبر داد و متذکر شد: سعید عباسی در کنار محمد ربیع‌پور از مازندران، اردوان صاحب بهبهانی از خوزستان و محمد مصلایی‌پور از یزد این دیدار را قضاوت کرد و دو قضاوت دیگر وی در مسابقه تیم‌های هیئت کشتی خوزستان و هیئت کشتی فارس و همچنین هیئت کشتی فارس و پرسپولیس تهران بود تا عباسی با پنج قضاوت در دیدارهای دور برگشت یکی از پرکارترین داوران کشتی کشور باشد.

انتهای پیام/78002/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول