اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان همدان خبر داد

معرفی یکی از نهادهای وابسته به دولت و یک نامزد شورا به مراجع قضایی

فرماندار شهرستان همدان گفت: یکی از نهادهای عمومی وابسته به دولت و یک نامزد شورای اسلامی شهر به علت تخلف انتخاباتی به مراجع قضایی و نظارتی معرفی شدند.

معرفی یکی از نهادهای وابسته به دولت و یک نامزد شورا به مراجع قضایی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، حسن قهرمانی‌مطلق اظهار داشت: یکی از نهادهای عمومی وابسته به دولت و یک نامزد شورای اسلامی شهر به علت تخلف انتخاباتی به مراجع قضایی و نظارتی معرفی شدند.

وی ادامه داد: طبق قانون استفاده از امکانات دولتی و نهادها و سازمان‌های وابسته به دولت در تبلیغات انتخاباتی نامزدها ممنوعیت دارد که با توجه به تخلف یکی از نهادهای عمومی وابسته به دولت مراتب جهت برخورد قانونی به مراجع ذیصلاح گزارش شد.

فرماندار همدان نحوه تبلیغات انتخاباتی نامزدها را یکی از ملاک‌های قضاوت و انتخاب توسط مردم عنوان کرد و افزود: کسی که با بی‌قانونی و بی‌اخلاقی تبلیغات انتخاباتی خود را پیش می‌برد قطعاً در کار مدیریت شهری نیز ناموفق خواهد بود.

وی با اشاره به مشاهده برخی از مصادیق تبلیغات غیر قانونی در عملکرد ستادهای تبلیغاتی نامزدهای شورای اسلامی شهر همدان یادآور شد: امحاء، مخدوش کردن و الصاق تبلیغات روی تبلیغات نامزدی دیگر از جمله این موارد است.

قهرمانی‌مطلق افزود: علاوه بر مشاهده بسیاری از تبلیغات انتخاباتی غیر قانونی در محل‌های غیر مجاز بعضاً در برخی از محل‌های مجاز تعیین شده نیز شاهد چسباندن آثار تبلیغاتی نامزدها روی یکدیگر و ایجاد لایه‌ای از آثار تبلیغاتی نامزدها هستیم.

وی از جمع‌آوری 30 مورد بنر تبلیغاتی غیر مجاز نامزدها از سطح شهر همدان خبر داد و تأکید کرد: تذکراتی نیز به برخی از ستادهای تبلیغاتی نامزدها داده شده که در صورت بی‌توجهی کمیته نظارت بر تبلیغات انتخابات رأساً در این خصوص اقدام به جمع‌آوری آثار تبلیغاتی غیر مجاز خواهد کرد.

انتهای پیام/89002/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول