اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فصل 93- 1392

داوران فوتبال قم در بالاترین سطوح لیگ‌های کشور قضاوت می‌کنند

مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم از قضاوت داوران قمی در بالاترین سطوح مسابقات لیگ‌های فوتبال و فوتسال باشگاه‌های کشور در سال جاری خبر داد.

داوران فوتبال قم در بالاترین سطوح لیگ‌های کشور قضاوت می‌کنند

محمد فرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر، سازمان لیگ آزادگان، سازمان لیگ برتر فوتسال و همچنین سایر متولیان برگزاری رقابت‌های لیگ در سطح کشور در هر دو بخش مردان و بانوان، امسال سال پرکاری برای داوران فوتبال و فوتسال قم پیش‌بینی می‌کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به علاقمندی و پیگیری خوبی که در داوران جوان و آینده‌دار فوتبال قم شاهد هستیم و مسابقات متعددی که در طول سال در هر دو رشته فوتبال و فوتسال و همچنین فوتبال ساحلی در کشور برگزار می‌شود داوران قمی با توانمندی‌هایی که دارند مورد توجه کمیته داوران فدراسیون فوتبال هستند.

مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم در آستانه آغاز فصل جدید لیگ‌های فوتبال و فوتسال باشگاه‌های کشور و حضور داوران قمی در این مسابقات تصریح کرد: برای این منظور آزمون تئوری و آمادگی جسمانی داوران استان قم به منظور معرفی به مسابقات کشوری برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: همواره داوران استان قم در مسابقات کشوری عملکرد قابل قبولی داشته‌اند و به منظور آمادگی هر چه بیشتر داوران استان با هدف انجام قضاوت‌های مطلوب و عادلانه در بازی‌های لیگ‌های استانی و کشوری، تمرینات آمادگی جسمانی و کلاس‌های توجیهی و دانش افزایی ویژه‌ای را از اردیبهشت‌ماه سال جاری برای داوران در نظر گرفته‌ایم که این تمرینات زیر نظر کمیته داوران هیئت فوتبال استان هر هفته در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن مسابقات فوتبال و فوتسال کشور در فصل 92 - 93، از داوران فوتبال و فوتسال کشور آزمون تئوری و آمادگی جسمانی به عمل خواهد آمد تا آماده‌ترین داوران استان در لیست ارسالی به کمیته داوران فدراسیون فوتبال قرار بگیرند.

مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم در ادامه در خصوص زمان برگزاری این آزمون‌ها عنوان داشت روز شنبه بیست و پنجم خرداد‌ماه آزمون تئوری داوری از داوران به عمل آمد و در ادامه برنامه‌های این کمیته، روز جمعه سی و یکم خرداد‌ماه آزمون آمادگی جسمانی داوران برگزار خواهد شد تا داوران خوب و شایسته‌ای در لیگ‌های کشور در سال جاری داشته باشیم.

انتهای پیام/78002/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول