اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش خراسان‌جنوبی خبر داد

تجلیل از جوانان برتر خراسان جنوبی در تیرماه امسال

معاون امور جوانان اداره کل ورزش خراسان‌جنوبی گفت: از برترین‌ جوان‌های خراسان‌جنوبی در سال‌های 90 و 91 در 15 تیرماه تجلیل و جوایزی به این افراد تعلق می‌گیرد.

تجلیل از جوانان برتر خراسان جنوبی در تیرماه امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مریم مهرور ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان خراسان جنوبی اظهار داشت: در جلسات گذشته مسکن، ازدواج و اشتغال سه موضوع اصلی مورد بررسی برای جوانان بود، اما در این جلسه هدف پر کردن اوقات فراغت جوانان است.

وی با اشاره به پرتال اوقات فراغت ادامه داد: از سال گذشته سامانه اوقات فراغت به پرتال تبدیل شده و رابط‌ها می‌توانند وارد پرتال شده و تمام داده‌های خود را ثبت کنند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در اوایل سال جاری در ارتباط با پر کردن اوقات فراغت با 12 اداره و سازمان مکاتبه شده و در ارتباط با راه‌اندازی پرتال و وارد کردن اطلاعاتشان به پرتال راهنمایی شده‌اند.

مهرور خاطر نشان کرد: برای ورود به پرتال اوقات فراغت کد ده رقمی به تمام مراکز عضو داده شده است که موظف هستند این کد را در اختیار دید مراجعه‌کنندگان قرار دهند.

این مسئول ادامه داد: مراجعه‌کنندگان با داشتن کد ده رقمی پرتال اوقات فراغت می‌توانند در صورت داشتن پیشنهاد یا هرگونه اعتراض از برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در آن اداره یا سازمان مربوطه انتقاد یا پیشنهاد خود را اعلام کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش خراسان‌جنوبی متذکر شد: سازمان هلال‌احمر، اداره آموزش و پرورش، دانشگاه علوم‌پزشکی، اداره آموزش فنی و حرفه‌ای، اداره امور اقتصاد ودارایی، سازمان بهزیستی و بسیج سازندگی در پر کردن اوقات فراغت همکاری می‌کنند.

مهرور گفت: اوقات فراغت منوط به سه ماه تابستان نبوده بلکه باید در تمام سال به این موضوع توجه ویژه‌ای کرد.

وی اذعان داشت: خراسان جنوبی مقام سوم در حوزه فرهنگی و مقام کشوری ازدواج را کسب کرده است و این افراد در تیرماه جاری در تهران تجلیل می‌شوند.

این مسئول در پایان عنوان کرد: از برترین‌ جوان‌ها در سال‌های 90 و 91 در 15 تیرماه تجلیل و جوایزی به این افراد تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/69017/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول