اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت گرامیداشت هفته جوان

جوانان برتر دستگاه‌های دولتی چهارمحال و بختیاری تجلیل می‎شوند

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: به‌ مناسبت گرامیداشت هفته جوان جوانان برتر دستگاه‌های دولتی این استان معرفی و تجلیل می‌‎شوند.

جوانان برتر دستگاه‌های دولتی چهارمحال و بختیاری تجلیل می‎شوند

جهانگیر خبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: انجام کار تخصصی در دو حوزه ورزش و جوانان باید به صورت موازی و همراه با هم پیش برود که مطمئنا باعث پیشرفت هر دو حوزه خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی فرهنگی در ورزش گفت: اگر دو مقوله قهرمانی و فرهنگ اسلامی ایرانی با هم همراه شوند می‌توان به الگویی بسیار مناسبی در این زمینه رسید.

خبازی خاطرنشان کرد: جمعیت بالای جوانان کشور عامل رشد ایران اسلامی است که باید به عنوان فرصتی در پرورش جامعه‌ای با ملاک‌های اسلامی در آینده مد نظر قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه‌های هفته جوان در این استان، گفت: به‌منظور تکریم و بزرگداشت جایگاه جوانان در جامعه اسلامی ویژه برنامه‌های گوناگون با موضوعات فرهنگی و با محوریت جوانان در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی محور برگزاری برنامه‌های هفته جوان را فرهنگی اعلام کرد و گفت: تقدیر از جوانان برتر دستگاه‌های دولتی، برگزاری جشن‌های ویژه میلاد حضرت علی اکبر(ع) در استان و دیدار جوانان نخبه و برتر استان با مسئولان استانی از مهم‌ترین این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

خبازی با بیان اینکه هفته جوان از امروز آغاز و تا سوم تیر ادامه خواهد داشت، گفت: تبیین شخصیت والای حضرت علی اکبر(ع) به عنوان یک الگوی جوان اسلامی برای جوانان از مهم‌ترین اهداف اجرای این برنامه‌ها محسوب می‎شود.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول