اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش سوادکوه خبر داد

ساخت 6850 متر فضای ورزشی در سوادکوه

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه با اشاره به ساخت و سازهای ورزشی در سوادکوه گفت: 6 هزار و 855 متر فضای ورزشی سوادکوه در حال ساخت است.

ساخت 6850 متر فضای ورزشی در سوادکوه

رضا احمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه از ساخت اماکن ورزشی جدید در سوادکوه خبر داد و گفت: 6 هزار و 855 متر فضای ورزشی سوادکوه در حال ساخت است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه به ساخت سالن ورزشی مصوب سفر رئیس جمهور در شهرهای زیراب و پل سفید به متراژ یک‌هزار و 150 متر اشاره کرد و افزود: این سالن ورزشی در مزایده قانونی به هیئت فوتبال دو شهر داده شد.

وی از احداث 120 متر فضای اداری و ساخت 832 متر فضای ورزشی در روستای اتو بخش زیراب خبر داد و یادآور شد: سالن تخصصی ژیمناستیک پل سفید در یک‌هزار و 13 متر و سالن ورزشی مشارکتی در روستای کالی‌کلا به متراژ 864 متر در حال ساخت است.

احمدزاده با بیان اینکه سالن ورزشی روستای اندارگلی شهرستان سوادکوه شمالی و آلاشت در ابعاد 864 متر نیز در حال ساخت است، خاطرنشان کرد: پیمانکار ساخت سالن ورزشی آلاشت به دلیل تاخیر در کار تعویض شد و به پیمانکار بومی برای تکمیل کار تحویل داده شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه، ساخت سالن‌های ورزشی و افزایش فضای ورزشی را گام مهمی در توسعه کمی و کیفی ورزش در شهرستان توصیف کرد.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول