اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رمضانی به فارس خبر داد

اعلام برنامه‌های متنوع ویژه هفته جوان در قم

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم در آستانه میلاد حضرت علی اکبر (ع) از پیش‌بینی برنامه‌های متنوع ویژه هفته جوان در قم خبر داد.

اعلام برنامه‌های متنوع ویژه هفته جوان در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، روح‌الله رمضانی در تشریح برنامه پیش‌بینی شده ویژه هفته جوان سال جاری، اظهار کرد: برنامه‌های ویژه هفته جوان با توجه به در پیش بودن میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) از امروز آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به آغاز ایام هفته جوان از بیست و هشتم خرداد ما تا سوم تیر ماه، قطعا برنامه‌ریزی مطلوب و گسترده‌ای از سوی دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان در زمینه گرامیداشت این هفته صورت گرفته است.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: در این زمینه ابتدا تعامل با اداره و نهادهای استان را آغاز کردیم و در نامه‌ای به ارگان‌های مختلف، اسامی ایام هفته جوان به انضمام برنامه‌های پیشنهادی برای بهره‌برداری به مدیران نهادهای استان ارائه شد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه گزارش اقدامات انجام شده پس از ارزیابی به استاندار قم ارائه خواهد شد، از مدیران دستگاه‌های استانی خواسته‌ایم حداکثر تا روز دهم تیر ماه نسبت به انعکاس فعالیت‌های به عمل آمده در این زمینه به این اداره کل اقدام لازم را انجام دهند تا در جلسه آتی ستاد ساماندهی امور جوانان از دستگاه‌های فعال تقدیر شود.

رمضانی در ادامه به نام‌گذاری روزهای مختلف هفته جوان سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: امروز سه‌شنبه بیست و هشتم خرداد ماه به عنوان روز حماسه حضور جوانان در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی نامگذاری شده است.

وی خاطرنشان کرد: روز پنجشنبه بیست و نهم خرداد ماه به عنوان روز جوانان و خلاقیت نام دارد، ضمن اینکه روز پنجشنبه سی‌ام خرداد ماه نیز که مصادف با ولادت حضرت علی اکبر (ع) است به عنوان روز جوانان، خانواده و مهر‌ورزی به منظور الگو‌پذیری و ترویج مسایل اخلاقی و تربیتی حضرت علی اکبر (ع) نامی ارزشمند به خود گرفته است.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه روز سی و یکم خرداد ماه مصادف با روز بسیج اساتید با عنوان جوانان و عدالت اجتماعی نام دارد، خاطرنشان کرد: روز شنبه اول تیر ماه مصادف با روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی به عنوان روز اصناف و جوانان و هویت دینی نامگذاری شده است.

وی اظهار داشت: روز یکشنبه دوم تیر ماه به عنوان روز جوانان و اوقات فراغت نام یافته است و در نهایت اینکه آخرین روز هفته جوان یعنی دوشنبه سوم تیر ماه مصادف با ولادت حضرت قائم(عج) روز جوانان و ولایت‌مداری نام دارد.

انتهای پیام/78002/ب30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول