اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

برگزاری اردوهای ویژه نخبگان جوانان در ایام تابستان

سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: اردوهایی از سوی این اداره در ایام تابستان برای نخبگان جوانان برگزار می شود.

برگزاری اردوهای ویژه نخبگان جوانان در ایام تابستان

روح الله رمضانی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری اردوهایی از سوی اداره ورزش و جوانان اظهار داشت: اردوهایی در ایام تابستان برای نخبگان جوان برگزار می‌شود که شامل اردوهای راهیان نور غرب، اردوهای هویتی و بازدید از دستاوردهای انقلاب در سطح کشور و سطح استان است.

وی اضافه کرد: برخی از دستگاه‌های اجرایی افتتاحیه برنامه‌های اوقات فراغت را برگزار کردند و دستگاه‌های دیگر نیز فعالیت‌های اجرایی طرح اوقات فراغت را آغاز کردند.

رمضانی با اشاره به برنامه‌های ورزشی طرح اوقات فراغت اظهار داشت: در طول تابستان برنامه گسترده ورزشی از سوی بیش از 250 باشگاه ورزشی، نهادهای مختلف، 45 هیئت ورزشی و 100 تشکل‌ جوان در سطح استان برگزار می‌شود و این اداره کل اعتبارات حمایتی و تجهیزات ورزشی را در اختیار دستگاه‌های برگزار کننده طرح اوقات فراغت قرار می‌دهد.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به فعالیت دبیرخانه ساماندهی اوقات فراغت جوانان در اداره کل ورزش و جوانان اظهار داشت: وظیفه دبیرخانه ستاد ساماندهی اوقات فراغت هماهنگی برنامه‌های اوقات فراغت جوانان، رصد شده و نظارت بر فعالیت‌های دستگاه مختلف در طرح اوقات فراغت است.

وی اضافه کرد: البته تعریف ما از اوقات فراغت محدود به روزهای تابستان نیست و دبیرخانه ستاد ساماندهی اوقات فراغت در طول سال برنامه‌های دستگاه‌های مختلف را رصد کرده و از دستگاه‌های برتر در این حوزه تجلیل خواهد شد.

رمضانی برگزاری نمایشگاه اوقات فراغت را از برنامه‌های دیگر اداره ورزش و جوانان عنوان کرد و افزود: در تیرماه به دنبال برگزاری این نمایشگاه هستیم و طیف گسترده‌ای از نهادهای دولتی و خصوصی فعال در حوزه اوقات فراغت در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.

وی اضافه کرد: افتتاحیه برنامه‌های ورزشی طرح اوقات فراغت در اوایل تیرماه انجام خواهد شد و طرح‌هایی از طریق تشکل‌های جوان به اداره کل ورزش و جوانان رسیده است که حمایت‌های لازم از این طرح‌ها صورت خواهد گرفت. این طرح‌ها در بخش‌های آموزشی، فرهنگی، تفریحی و گردشگری است.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به پورتال اطلاع رسانی طرح اوقات فراغت گفت: پورتال جامع اطلاع رسانی طرح اوقات فراغت به آدرس  www.faraghat.org در دسترس است و دستگاه‌های مختلف دولتی و خصوصی اطلاعات برنامه‌های طرح اوقات فراغت را در این پورتال قرار می‌دهند.

وی اضافه کرد: جوانان با مراجعه به این پورتال از برنامه‌های اوقات فراغت مطلع خواهند شد و به زودی در این پورتال امکان پیش ثبت‌نام برنامه‌های اوقات فراغت خواهد بود.

انتهای پیام/2258/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول