اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان مرکزی:

جوانان نمونه استان مرکزی تجلیل می‌شوند

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از برگزاری مراسم تجلیل از جوانان نمونه استان در اراک خبر داد.

جوانان نمونه استان مرکزی تجلیل می‌شوند

سعید ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این مراسم با عنوان جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) و با حضور دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی اوقات فراغت جوانان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این مراسم روز پنج شنبه هفته جاری در سالن زیتون جمعیت هلال احمر استان برگزار می‌شود و طی آن 15 نفر از جوانان برتر حوزه‌های مختلف از جمله جوانان برتر حوزه‌های فرهنگی، ورزشی،‌ کشاورزی، هنری و ... تجلیل خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) به منظور شناسایی، معرفی الگوها و تجلیل از جوانان برتر با هدف زمینـه‌سازی بـرای توسعه ارزش‌های متعالی و روحیه فداکاری و ایثار، خلاقیت، افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده، تقویت ایمان، روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی، ایجاد زمینه‌های مشارکت در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی، حمایت از فعالیت‌های هویت‌آفرین، تقویت روحیه تحقیق، ابداع و ابتکار، الگو سازی منـاسب، شناسـایی و ارزش‌نهادن به اندیشه‌های سازنده جوانان ایـران اسلامی برگزار می‌شود.

ملکی افزود: جشنواره حضرت علی اکبر(ع) همه ساله در روز جوان (11 شعبان، سالروز تولد حضرت علی اکبر(ع)) و با هدف ارتقای جایگاه جوانان در محورهای علمی، فرهنگی، هنری و اجتماعی و نیز زمینه‌سازی برای بروز ایمان، ارزش‌های متعالی و روحیه فداکاری و ایثار در نسل جوان، زمینه‌سازی برای بروز خلاقیت و افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده جوانان، تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی در بین جوانان، حمایت از فعالیت‌های هویت‌آفرین متناسب با شاخص‌های ایرانی اسلامی و ... برگزار می‌شود.

به گفته وی موضوعات این جشنواره شامل جوان و قرآن، طلبه جوان، جوان و طنز و ادبیات، جوان و کار آفرینی، فیلم جوان، جوان و موسیقی، کشاورزی و روستایی جوان، جوان و هنرهای نمایشی، مبتکر و مخترع جوان، جوان و رسانه، جوان و فعالیت‌های اجتماعی، جوان و هنرهای تجسمی،‌ جوان ایرانی خارج از کشور، سرباز جوان و جوان با توانایی‌های خاص است.

انتهای پیام/87004/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول