اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی:

انتخاب مدیر و سرمربی تیم ابومسلم مشورتی صورت می‌گیرد

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی گفت: گزینه‌های پیشنهادی کارگروه فوتبال خراسان‌رضوی در ارتباط با انتخاب مدیر و سرمربی تیم ابومسلم تنها جنبه مشورتی دارد و با هماهنگی و درخواست مدیرعامل باشگاه مسلم رضوی اعلام می‌شود.

انتخاب مدیر و سرمربی تیم ابومسلم مشورتی صورت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدعلی‌اکبر هاشمی‌جواهری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیشنهاد تشکیل کارگروه فوتبال از ابتدا با هدف برون رفت فوتبال استان از وضعیت نابسامان خود و رسیدن به روزهای طلایی مطرح شد.

وی افزود: با تلاش کارگروه که تنها نقش نظارتی و مشورتی در امور تیم فوتبال ابومسلم داشته است، شاهد رسیدن به این مهم هستیم.

وی با اشاره به آخرین جلسه کارگروه فوتبال خراسان‌رضوی در ارتباط با مسائل ابومسلم، گفت: با توجه به درخواست مدیرعامل باشگاه مسلم رضوی در ارتباط با اعلام نظر کارگروه درباره مسائل فنی تیم فوتبال ابومسلم، این کارگروه نظر کارشناسی خود را در مورد مدیر و سرمربی این تیم اعلام کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی ادامه داد: با توجه به اینکه کارگروه تنها برای کمک و اعلام نظر مشورتی تشکیل شده و جایگاه اجرایی ندارد بدیهی است که تعیین قاسم زردکانلو به عنوان مدیر و عباس چمنیان به عنوان سرمربی تنها به عنوان پیشنهاد به مدیرعامل باشگاه مسلم رضوی اعلام شده است.

هاشمی‌جواهری ادامه داد: طبق نظر کارگروه فوتبال خراسان‌رضوی از میان چندین گزینه بررسی شده حسین پیمانی‌زاد نیز برای ریاست هیئت فوتبال استان پیشنهاد شده است که در صورت مشخص شدن سرمربی تیم ابومسلم در این مورد نیز طبق روال قانونی تصمیم‌گیری می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی تلاش‌های انجام شده از سوی کارگروه فوتبال استان برای حل مشکلات تیم فوتبال ابومسلم را مثمرثمر دانست و به اظهارنظرهای نادرست اعلام شده اشاره کرد و افزود: تغییرات جدی و اساسی در ابومسلم در حال انجام است.

هاشمی‌جواهری با اشاره به شبهات ایجاد شده در پی اعلام این مطلب از سوی رئیس کارگروه فوتبال استان و برخی اظهارنظرهای نادرست، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده برای جلوگیری از ایجاد هرگونه شائبه، اعلام نظر در مورد مسائل تیم فوتبال ابومسلم تنها از طریق من و مدیرعامل باشگاه مسلم رضوی انجام می‌شود.

وی وضعیت مالکیت 50 درصدی افراد موثر اقتصادی در باشگاه مسلم رضوی نیز به زودی با انجام جلساتی با شهرداری مشخص می‌شود.

هاشمی‌جواهری تصریح کرد: در نخستین فرصت، تکلیف مالکیت 30 درصدی پیشکسوتان و هواداران نیز با شکل‌گیری و انسجام بیشتر باشگاه تعیین می‌شود.

وی ادامه داد: 20 درصد سهام مدیریتی نیز پس از تعیین تکلیف وضعیت مالکیت موثران اقتصادی و تشکیل هیئت مدیره مشخص می‌شود.

انتهای پیام/70003/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول