اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مهریز در مجلس:

رئیس جمهور آینده باید اقتصاد مملکت را ساماندهی کند

نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور آینده باید اقتصاد مملکت را ساماندهی کند.

رئیس جمهور آینده باید اقتصاد مملکت را ساماندهی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، حجت‌الاسلام دخیل عباس زارع‌زاده در حاشیه بازدید از شعب اخذ رأی در مهریز در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه رئیس جمهور آینده باید چه ویژگی هایی داشته باشد، اظهار داشت: رئیس جمهور آینده باید در مرحله اول تابع محض ولی فقیه باشد، اقتصاد مملکت را ساماندهی کند و به فکر قشر آسیب پذیر جامعه باشد.

وی افزود: رئیس جمهور آینده باید در تعاملات بین‌المللی طوری عمل کند که مملکت ما بتواند بیشترین منافع را در جهان داشته باشد و نسبت به وضعیت فرهنگ جامعه و برچیده شدن مفاسد اجتماعی و بدحجابی‌ها برخورد کند و برنامه‌ی خاصی برای این نابسامانی‌ها داشته باشد.

زارع‌زاده اضافه کرد: ما رئیس جمهوری می‌خواهیم که با تقوا، متدین ،فعال، مردمی و در کنار همه این‌ها، اهدافی که نظام مقدس جمهوری اسلامی و امام امت آن‌ها را طراحی کرده و مد نظر رهبری است را پیاده کند.

نماینده وسیع‌ترین حوزه انتخابیه استان یزد گفت: امت و مردمی شریف‌تر از ملت ایران نیست لذا رئیس جمهور آینده باید قدردان این مردم باشد، او نباید خود را درگیر حاشیه‌ها کند و حاشیه ساز شود، باید کاری کند که در چهار سال بعد، نیاز به تبلیغ نداشته باشد و مردم عاشقانه به او رای دهند و ماندگاری او در صحنه سیاسی کشور ابدی شود مثل شهید رجایی که تا انقلاب است او هم هست.

انتهای پیام/90005/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول