اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مراکز آموزشی سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین:

نمایشگاه نقاشی کودکان در قزوین برپا می‌شود

مدیر مراکز آموزشی سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین از برپایی نمایشگاه نقاشی و دست‌سازهای کودکان در قزوین خبر داد.

نمایشگاه نقاشی کودکان در قزوین برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، حمید نیرومند ضمن اعلام خبر فوق اظهار کرد: نمایشگاه نقاشی و دست‌سازهای کودکان رنگارنگ، هفتمین نمایشگاهی است که از ابتدای سال جاری در نگارخانه فرهنگسرای بانو برپا می‌شود.

وی یادآور شد: نمایشگاه نقاشی روی سنگ، نیش مداد نه از ره کین است و نمایشگاه خوشنویسی خلیج فارس از جمله نمایشگاه‌های برپا شده در این مرکز بود.

نیرومند اضافه کرد: کودکان دو سال و نیم تا شش سال نقاشی‌ها و کاردستی‌های به نمایش درآمده را با موضوعات مختلفی همچون زندگی شهری، مذهبی، طبیعت آزاد طی یک‌سال فعالیت خود در مهد کودک و پیش‌دبستانی خلق کردند.

وی اضافه کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه تمرین کارگروهی، نوع‌دوستی و کمک به همنوع است، چرا که عواید برپایی این نمایشگاه از آن کودکان نیازمند بهزیستی خواهد شد.

وی ادامه داد: نمایشگاه نقاشی و دست‌سازهای 70 کودک مهد کودکی و پیش‌دبستانی رنگارنگ در فرهنگ‌سرای بانو حضرت زهرا (س) از 25 خرداد ماه برپا شده و تا 29 این ماه ادامه دارد.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند در روزهای یادشده از ساعت 9 تا 13 و 17 تا 20 به بلوار دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)‌، نگارخانه فرهنگسرای بانو حضرت زهرا (س) مراجعه کنند.

انتهای پیام/77001/ق/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول