اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ماموریت ویژه بالگرد اورژانس 115 مازندران

نجات جان 6 مصدوم حادثه سقوط خودرو در جاده هراز / یک زن باردار و کودک 10 ماه در بین مصدومان

بالگرد اورژانس 115 مازندران در ماموریت حادثه ویژه موفق شد جان شش مصدوم حادثه سقوط خودرو پراید به دره در محور هراز را نجات دهد.

نجات جان 6 مصدوم حادثه سقوط خودرو در جاده هراز / یک زن باردار و کودک 10 ماه در بین مصدومان

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس از ساری، در حادثه انحراف یک دستگاه پراید و سقوط به داخل دره‌ای حوالی پیچ شیطان کهرود در جاده هراز شش نفر مصدوم و یک نفر جان باخت.

با توجه به ضرورت انتقال مصدومان در کمترین زمان ممکن به مراکز درمانی، بالگرد اورژانس 115 مازندران بلافاصله به محل حادثه که منطقه‌ای کوهستانی است، اعزام شد.

مهین تفضلی سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران تصریح کرد: در این حادثه چهار نفر مصدوم بزرگسال از جمله یک زن باردار و  همچنین یک نوجوان 12ساله و یک کودک 10ماهه مجروح شدند.

وی خاطرنشان کرد: مصدومان پس از انجام اقدامات اولیه درمانی از جمله ثابت کردن اندام‌ها، کنترل خونریزی، کنترل علائم حیاتی و سرم تراپی توسط امداد رسانان اورژانس 115 برای ادامه درمان توسط دو آمبولانس اورژانس 115بایجان و هراز و یک دستگاه آمبولانس پایگاه هلال احمر به محل فرود بالگرد منتقل شدند.

تفضلی خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز مصدومان به انتقال سریع‌تر و اهمیت حضور آمبولانس‌ها در پایگاه‌های واقع در محور هراز ، حادثه‌دیدگان توسط بالگرد اورژانس 115 به پایگاه هوایی شهرستان آمل منتقل شدند.

 مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران با اشاره به انتقال مصدومان توسط سه آمبولانس اورژانس به بیمارستان  17 شهریور آمل یادآور شد: در پیگیری به عمل آمده از وضعیت مصدومان، دو نفر در بخش مراقبت‌های ویژه و چهار نفر دیگر در بخش‌های عادی بستری شدند.

انتهای پیام/86013/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول