اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خلق حماسه تا انتخاب اصلح

از رأی دادن نمادین کودکان تا حضور پرشور بزرگترها

در یکی از شعبات اخذ رأی در شهرستان همدان برگه‌ای طراحی شده بود تا کودکانی که همراه والدینشان آمده بودند نیز به صورت نمادین رأی دهند.

از رأی دادن نمادین کودکان تا حضور پرشور بزرگترها

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حسن قهرمانی مطلق فرماندار شهرستان همدان عصر امروز به همراه اصحاب رسانه از شعبه 17 هنرستان دیباج و مدرسه دولتی راهیان نور شعبه 13 بازدید کردند.

حضور مردم در شعبات اخذ رأی به حدی پرشور بود که با وجود ازدحام جمعیت قبل از ظهر این تعداد از ازدحام جمعیت دو برابر شده بود و صف‌های طولانی مردم نشان از علاقه و اشتیاق مردم به مشارکت در حماسه سیاسی بود.

در شعبه هنرستان دیباج صحنه بسیار جالبی بود که شور و علاقه و وظیفه‌شناسی مردم را بیش از پیش به نمایش می‌گذاشت و آن برگه‌ای بود که برای کودکان خردسال طراحی کرده بودند تا کودکانی که همراه والدینشان برای رأی دادن می‌آیند نیز از این حماسه بی‌نصیب نمانند.

در این برگه نیز به صورت نمادین از کودکان رأی‌گیری می‌شد و اثر انگشتی که روی دستان کودکان می‌ماند می‌توان گفت مهر انقلاب را هر چه پررنگ‌تر برای آیندگان نقاشی می‌کرد.

در ادامه بازدید نماینده یکی از کاندیدا‌های ریاست جمهوری در شعبه شماره 13 به محل قرار گرفتن خود برای نظارت در امر انتخابات اعتراض کرد و خواهان جابه‌جایی و استقرار در محلی مناسب برای نظارت بهتر شد که فرماندار با ورود خود به این شعبه و مشاهده مشکل نسبت به جابه جایی این نماینده اقدام کرد.

حضور پرشور مردم دلگرمی بسیار خوبی را به مسئولان استان و شهرستان داده به طوری که خالصانه برای بازرسی و حل مشکلات مربوط به انتخابات بسیج شده و انجام وظیفه می‌کنند همچنین در کنار این بازدید‌ها درخواست شعبه‌های سیار نیز همچنان ادامه داشت به طوری که هیچ کس نمی‌توانست این چنین استقبالی را پیش بینی کند.

انتهای پیام/89007/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول