اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد اسلامی شوش خبر داد

روند افزایشی کانون‌های فرهنگی شوش/مقام سوم استانی با 50 کانون فرهنگی

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد شوش ازکسب مقام سوم استانی این شهرستان با 50 کانون فرهنگی خبر داد و گفت: از سال 91 تا کنون تعداد کانون‌های فرهنگی این شهرستان افزایش چشم‌گیری یافته است.

روند افزایشی کانون‌های فرهنگی شوش/مقام سوم استانی با 50 کانون فرهنگی

مرتضی حیدری آل‌کثیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار کرد: با پیگیری‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش و همکاری و استقبال مردم این شهرستان تأسیس کانون‌های فرهنگی مساجد روبه افزایش است به طوری که درحال حاضر مقام سوم استانی را به خود اختصاص داده‌ایم.

وی افزود: از سال 91 تا کنون با تلاش اداره فرهنگ و ارشاد شوش و پیگیری‌های مردم دلسوز این شهرستان 39 کانون فرهنگی به تعداد کانون‌های این شهرستان اضافه شده که آمار این کانون‌ها را به 50 کانون رسانده است.

حیدری آل‌کثیر خاطر نشان کرد: علی رغم این که کانون‌های فرهنگی شوش مقام سوم استانی را دارند ولی با توجه به 180 روستا و شهرک که در این شهرستان موجود است این تعداد جوابگوی نیاز مردم نیست و ایجاد فضاهای بیشتر برای رفع نیاز نوجوانان و جوانان به شدت احساس می‌شود.

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: با توجه به میزان جمعیت شوش و نیاز آنها به برنامه‌های فرهنگی و هنری و البته دینی باعث شده که افزایش تعداد کانون‌های فرهنگی ازجمله اولویت‌های کاری اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان باشد.

وی در بیان استقبال مردم شوش از این کانون‌ها گفت: کانون‌های فرهنگی مساجد که از جمله پایگا‌ه‌های فعال فرهنگی و هنری و دینی هستند همواره مورد استقبال مردم هنر دوست و متدین این شهرستان بوده‌اند به طوری که در همه برنامه‌های اجرا شده در این کانون‌ها حضوری پرشور و باشکوه دارند.

حیدری آل‌کثیر در رابطه با فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی مساجد اعلام کرد: اکثر برنامه‌های فرهنگی و هنری این شهرستان در کانون‌های مساجد برگزار می‌شوند که شامل اجرای برنامه‌های مربوط به مناسبت‌های خاص مانند اعیاد، عزاداری‌ها و برگزاری انواع برنامه‌های فرهنگی و هنری در راستای پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان شوشی بوده است.

انتهای پیام/72006/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول