اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد جنوب کرمان:

271 کانون مساجد در جنوب کرمان فعال است

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد جنوب کرمان گفت: 271 کانون در زمینه‌های مختلف در جنوب کرمان فعال است.

271 کانون مساجد در جنوب کرمان فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام مسعود راوند پیش از ظهر امروز در همایش حماسه سیاسی نخبگان کانون‌های مساجد جنوب کرمان با اشاره به اهمیتی که در باب مساجد در احادیث و روایات بیان شده اظهار داشت: قبل از عمران مساجد باید به عمران افراد مساجد و کانون‌های مساجد توجه کنیم، زیرا دغدغه رهبری امروز به مسائل و مشکلات فرهنگی است.

وی با بیان اینکه یکی از بزرگترین و مؤثرترین شبکه‌های فرهنگی جامعه را کانون‌های مساجد تشکیل می‌دهند، افزود: در اکثر استان‌ها اعتباری از سوی استانداری‌ها به فعالیت‌های فرهنگی اختصاص داده می‌شود، اما جنوب کرمان از این مهم بی‌بهره است.

راوند با بیان اینکه 271 کانون در زمینه‌های مختلف در جنوب کرمان فعال هستند، تصریح کرد: از این تعداد هشت کانون تخصصی در زمینه قرآن و نماز، مهدویت، عفاف و حجاب، کتابخانه‌های مخزن‌دار و... هستند که کتابخانه‌های باز و خانه‌های نور از زیرمجموعه‌های این دبیرخانه است.

وی خاطر نشان کرد: امروز انتخابات دغدغه‌ای است که باید در این زمینه سنگ تمام بگذاریم و کانون‌های مساجد نقطه عطفی در این عرصه باشند و از مردم برای حضور حداکثری دعوت کنند زیرا دشمن به دنبال بهانه در این راستا است.

به گزارش فارس، همایش حماسه سیاسی نخبگان کانون‌های مساجد جنوب کرمان با حضور امام جمعه جیرفت و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و منتخبان کانون‌های مساجد جنوب کرمان در شهرستان جیرفت برگزار شد.

انتهای پیام/80002/ک20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول