اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صدا و سیمای مرکز کرمان صورت گرفت

تهیه و پخش 17 هزار دقیقه برنامه انتخاباتی در کرمان

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: این مرکز در مجموع 17 هزار و 158 دقیقه برنامه به مقوله مهم انتخابات اختصاص داد.

تهیه و پخش 17 هزار دقیقه برنامه انتخاباتی در کرمان

حجت‌الاسلام سید جواد موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با تشریح فعالیت‌های صدا و سیمای مرکز کرمان در زمینه انتخابات اظهار داشت: 24 خردادماه روز بزرگ آزمون با حضور گسترده مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان کرمان به برگ زرین دیگری در کتاب افتخارات استان کرمان بدل شد.

وی افزود: استقرار یک شعبه أخذ رأی در استودیوی محل اجرای برنامه‌های زنده روز انتخابات، تهیه ویژه برنامه‌ای به نام سفرنامه حضور برای پوشش گسترده آمادگی انتخاباتی شهرستان‌های استان شامل تهیه 22 گزارش مفصل از 22 شهرستان استان از جمله فعالیت‌های صدا و سیما بوده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان عنوان کرد: طراحی دو سری ویژه برنامه انتخاباتی در سیمای مرکز کرمان در قالب 30 برنامه در دوره 10 روز، برنامه شکوه انتخاب، ویژه برنامه انتخاباتی با حضور در مراکز بزرگ صنعتی، تولیدی و معدنی استان و در قالب انعکاس پیشرفت‌های کشور و فراهم کردن امکان دریافت گزارش‌های تلویزیونی 22 شهرستان استان کرمان بر بستر فیبر نوری از دیگر برنامه‌های انجام شده است.

موسوی اظهار داشت: سیمای مرکز کرمان در مرحله تبیینی به مدت 44 روز، 789 دقیقه برنامه با هفت عنوان در مرحله تبلیغی به مدت 60 روز 2 هزار و 115 دقیقه برنامه با 12 عنوان و در مرحله فراخوان به مدت 10 روز یک‌هزار و 543 دقیقه برنامه در قالب 15 عنوان برای مخاطبان تهیه و پخش کرده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: در روز انتخابات با فعال کردن 16 گروه از ساعت هفت صبح تا پایان زمان رأی‌گیری حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را به تصویر کشیده است.

موسوی خاطر نشان کرد: شبکه استانی سیمای مرکز کرمان در روز 24 خردادماه بیش از 400 دقیقه ارتباط زنده تلویزیونی را در 29 نوبت با شبکه‌های سراسری برقرار کرده است.

وی با اشاره به برنامه‌های صدای مرکز کرمان گفت: در مرحله تبیینی یک‌هزار و 800 دقیقه برنامه در مرحله تبلیغی دو هزار دقیقه برنامه و در مرحله فراخوان نیز دو هزار و 200 دقیقه برنامه در قالب 21 عنوان تهیه و برای گروه‌های مختلف مخاطبان پخش شده است.

موسوی خاطر نشان کرد: در معاونت اطلاعات و اخبار مرکز کرمان نیز از آغاز مرحله تبیین تا پایان مرحله فراخوان، 173 دقیقه خبر رادیویی، 735 دقیقه خبر تلویزیونی، 284 دقیقه خبر مکتوب، 630 دقیقه برنامه‌های تولیدی، 242 دقیقه گزارش خبری، دو هزار و 64 دقیقه برنامه و 30 دقیقه ارتباط مستقیم تلویزیونی تهیه و پخش شده است.

وی گفت: صدا و سیمای مرکز کرمان در مراحل قبل از برگزاری انتخابات 14 هزار و 575 دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی و خبری، در روز انتخابات دو هزار و 583 دقیقه برنامه در واحدهای مختلف تهیه و پخش کرده و در مجموع 17 هزار و 158 دقیقه از برنامه‌ها به مقوله مهم انتخابات پرداخته است.

انتهای پیام/2446/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول