اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دو ماهه نخست سال صورت گرفت

صدور 3 هزار شناسنامه مکانیزه در خراسان جنوبی

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی گفت: در دو ماهه نخست سال جاری 3 هزار و 371 شناسنامه مکانیزه بالای 15 سال در استان صادر شده است.

صدور 3 هزار شناسنامه مکانیزه در خراسان جنوبی

علی پورحسین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با اشاره به صدور شناسنامه مکانیزه در خراسان جنوبی اظهار داشت: از تیرماه سال 89 تا اردیبهشت‌ ماه امسال 57 هزار و 545 شناسنامه مکانیزه صادر شده است.

وی با بیان اینکه این شناسنامه‌ها برای سنین بالای 15 سال صادر شده، ادامه داد: بیشترین شناسنامه‌ها در شهر بیرجند صادر شده است.

صدور 36 درصد از شناسنامه‌های مکانیزه در بیرجند

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی از صدور 36.63 درصد از شناسنامه‌‌های مکانیزه در بیرجند خبر داد و گفت: همچنین 15.9 درصد شناسنامه‌های مکانیزه استان در طبس صادر شده است.

پورحسین افزود: تعداد شناسنامه‌های مکانیزه صادر شده در قاینات 14.55 درصد شناسنامه‌های صادر شده استان بوده است.

این مسئول با اشاره به فراوانی نام در دو ماه نخست سال جاری متذکر شد: بیشترین نام پسر امیرعلی، ابوالفضل، امیرحسین، محمدطاها و امیرمحمد بوده است.

آرشیو یک‌میلیون سند در خراسان جنوبی

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی اضافه کرد: بیشترین فراوانی نام دختران فاطمه، فاطمه‌زهرا، زهرا، نازنین زهرا و زینب بوده است.

پورحسین با بیان اینکه طرح آرشیو الکترونیکی از تیرماه سال 90 در خراسان جنوبی آغاز شده، تصریح کرد: تاکنون یک‌میلیون و 570 هزار و 71 سند وفات و ولادت در استان ثبت شده است.

وی با اشاره به میزان سندهای ولادت و وفات ثبت شده در خراسان جنوبی یادآور شد: از این تعداد یک‌میلیون و 292 هزار و 343 سند آرشیو شده و در پایگاه اطلاعات جمعیتی کشور بارگذاری شده است.

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی با بیان اینکه سندهای آرشیو شده 82 درصد از سندهای ثبت شده در استان بوده، خاطر نشان کرد: امید است تا پایان سال جاری تمام سندها آرشیو شوند.

انتهای پیام/69010/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول