اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

مشارکت بالای مردم در انتخابات ایران را در تمام عرصه‌ها برتری می‌دهد

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات، ملت ایران را در تمام معادلات و تحولات جهانی به نقطه برتری و کامجویی می‌رساند.

مشارکت بالای مردم در انتخابات ایران را در تمام عرصه‌ها برتری می‌دهد

کمال‌الدین پیرمؤذن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل در آستانه خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد، اظهار داشت: نباید این واقعیت را پنهان کنیم که حضور و پشتیبانی ملت بزرگ‌ترین مصونیت برای این کشور است و در هر مقطعی ملت ایران بیشترین آرا و مشارکت را داشته‌اند؛ جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف توانسته است دشمن را ناامید کرده و به یک نقطه قوت واقعی دست پیدا کند.

وی با یادآوری اینکه دشمن امروز از حربه کثیف یأس و ناامیدی با بهانه قرار دادن تحریم‌ها و تهدیدهای اقتصادی درصدد تضعیف نظام اسلامی است، تصریح کرد: حاکمیت ملی ما برخلاف خواسته دشمن هیچ وقت نقطه تزلزل و ناپایداری به خود نمی‌گیرد؛ بلکه با قدرت‌نمایی ملت ایران در عرصه انتخابات شاخصه‌ها و مؤلفه‌های همدلی و همراهی ملت بیش از گذشته تقویت می‌شود.

پیرمؤذن خاطرنشان کرد: براساس نظرسنجی‌ها و شواهد آن‌گونه استنباط می‌شود که مردم ایران در انتخابات فردا مشارکتی بیش از 75 درصدی را رقم می‌زنند که این مشارکت بالا می‌تواند در تمام معادلات جهانی، ایران را به یک بازوی قدرتمند و قطب اقتدار تبدیل کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل اضافه کرد: مردم اصلی‌ترین نقش را در انتخابات پیش‌رو دارند و حضور بالای آنها خود یک پیروزی واقعی است و در مرحله بعد ما سکان قوه مجریه کشور را باید به یک انسان مدیر، مدبر، کاردان، میانه‌ رو و کارشناس در ابعاد مختلف بدهیم تا بتواند در عرصه داخلی مشکلات اقتصادی، اشتغال و نابسامانی در عرصه تولید و صنعت را برطرف کند و از طرفی در عرصه بین‌المللی نیز بتواند با تکیه بر سه اصل حکمت، عزت و مصلحت کشور را به یک نقطه ثبات در تصمیم‌گیری‌ها برساند.

وی بیان کرد: مردم ما با حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها بار دیگر در این اوضاع و احوال تودهنی بزرگی به دشمنان وارد کرده و انقلاب اسلامی را به نقطه ارزش‌مدارانه سوق می‌دهد.

انتهای پیام/62005/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول