اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات قزوین:

انتخاباتی پرشور و سالم در قزوین برگزار می‌کنیم

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: مقدمات، تمهیدات و امکانات و شرایط لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در شش شهرستان و 19 بخش این استان فراهم شده است.

انتخاباتی پرشور و سالم در قزوین برگزار می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، ابوالفضل طاهرخانی اظهار داشت: ستاد انتخابات استان قزوین همچون سایر نقاط کشور بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت کشور به صورت روز شمار تمام مراحل برگزاری انتخابات را به نحو کامل و احسن برگزار کرده است.

وی افزود: تمام مقدمات، تمهیدات و امکانات و شرایط لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در شش شهرستان و 19 بخش استان قزوین فراهم شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین بیان کرد: امیدواریم که در روز جمعه 24 خرداد ماه شاهد خلق یک حماسه بزرگ سیاسی از سوی مردم در سطح کشور و استان باشیم.

طاهرخانی از انتخابات به عنوان یک فرصت در کشور یاد کرد و گفت: با توجه به نام‌گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی باید انتخابات را نماد حماسه سیاسی دانست و با لبیک به فرمایشات معظم‌له و خلق حماسه سیاسی مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خارجی و بعضاً داخلی زد.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه عنوان کرد: در ایام ولادت امام حسین (ع) مردم شریف استان پابه‌پای ملت بزرگ ایران  همچون آزمون‌های بزرگ 22 بهمن و حماسه 9 دی در انتخابات 24 خرداد ماه حضور می‌یابند و با تأسی از حماسه عاشورا، حماسه دیگری را رقم می‌زنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: تمام صندوق‌های أخذ رأی در استان قزوین دو هزار و 288 صندوق است که از این مجموعه یک هزار و 163 صندوق برای ریاست جمهوری و یک هزار و 125 صندوق برای شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

طاهرخانی اضافه کرد: زمان أخذ رأی از هشت صبح روز جمعه 24 خرداد ماه آغاز و تا 10 ساعت ادامه خواهد داشت و در صورت نیاز از سوی وزارت کشور تمدید خواهد شد.

وی خواستار حضور مردم در ساعات اولیه رأی‌گیری در پای صندوق‌ها و شعب أخذ رأی شد.

انتهای پیام/77002/ش/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول