اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی - 224

انتخابات مظهر مردم‌سالاری است

در بیانیه مجمع نمایندگان مازندران برای حضور حداکثری در انتخابات 24 خردادماه آمده است: انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی و شکر نعمت جمهوریت نظام است.

انتخابات مظهر مردم‌سالاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی برای حضور حداکثری در انتخابات 24 خردادماه بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: ماه خرداد برای ملت ایران ماه تجلی حماسه‌های بزرگ است؛ به ویژه اینکه در اندیشه مقام معظم رهبری امسال سال حماسه‌سازی سیاسی است.

نمایندگان مازندران ادامه دادند: انتخابات نمادی از فضایل ملت است، ملتی که همواره در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی جان‌فشانی کرده‌اند و در این راه سختی‌ها کشیده‌اند، ملتی که برای رسیدن به آرمان‌های خمینی کبیر(ره) از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده‌اند و برای حفظ انقلاب اسلامی در رکاب رهبری با صلابت و استقامت خود شجاعانه ایستاده‌اند.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: با الطاف الهی و دعای خیر امام عصر(عج) ملت انقلابی ایران اسلامی بار دیگر در شورانگیزترین حماسه ملی مشارکت متعهدانه خواهد یافت و دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی را برای شرکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اجابت می‌کند.

نمایندگان مازندران متذکر شدند: انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی و شکر نعمت جمهوریت نظام است پس هر چه حضور ملت انقلابی باشکوه‌تر و منسجم‌تر باشد پایه‌های نظام اسلامی دوام و استحکام بیشتری می‌یابد.

در این بیانیه آمده است: شرایط خطیر داخلی و بین‌المللی کشورمان ایجاب می‌کند همه سلایق وفادار به نظام و قانون اساسی با حضور گسترده در انتخابات 24 خرداد برگ زرین دیگری از همبستگی ملی را به نمایش بگذارند، بی‌شک حضور تاریخی ملت ایران در انتخابات پشت استکبار را می‌لرزاند و تراز ملت ایران را در عرصه‌های بین‌المللی ارتقاء می‌دهد.

در ادامه بیان شد: نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی رجا واثق دارند که مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان شهیدپرور مازندران با حضور حداکثری در انتخابات نصاب جدیدی از مشارکت و حماسه سیاسی را در کشور به ثبت می‌رسانند.

در پایان یادآور شد: مجمع نمایندگان مازندران با احترام به انتخاب ملت در 24 خرداد 92 با رئیس جمهور منتخب مردم برای توسعه و تعالی کشور و پیشرفت استان مازندران همکاری خواهند داشت.

انتهای پیام/2296/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول