اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره:

مردم با حضور گسترده خود در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه‌‌گویان می‌زنند

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره گفت: مردم با حضور حماسی و گسترده خود در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه‌‌گویان می‌زنند.

مردم با حضور گسترده خود در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه‌‌گویان می‌زنند

عسگر علی اسکندری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به انتخابات ریاست جمهوری 24 خردادماه جاری اشاره و اظهار کرد: انتخابات به عنوان یکی از مهم‌ترین مصادیق مردم‌سالاری دینی همیشه مورد استقبال مردم کشورمان بوده است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری در کشورمان به عنوان انتخاباتی آزاد محسوب می‌شود‌، تصریح کرد: در انتخابات مردم آگاه کشورمان آزادانه به کاندیدای مورد علاقه خود رای می‌دهند.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره عنوان کرد: انتخابات سال‌جاری نیز همچون گذشته به فضل الهی و با هوشیاری، حمایت و مدیریت مقام معظم رهبری روندی کاملاً مطلوب در چارچوب معیارهای تأکید شده در قانون اساسی برگزار می‌شود.

وی، نظام جمهوری اسلامی را نمادی جامع از اسلام تشیع دانست و اظهار داشت: مردم نقش ویژه، برجسته‌ و تعیین‌کننده‌ای در آینده انقلاب و نظام ایفا می‌کنند.

اسکندری اضافه کرد: عمق استراتژیک و قدرت ملی نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت و حضور قاطع مردم در دفاع از آرمان‌های انقلاب است.

وی با بیان اینکه دشمن با خیال خام خود مردم کشورمان را از حضور در انتخابات و حمایت از انقلاب خسته کرده است، گفت: مردم با حضور حماسی و گسترده خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌‌گویان می‌زنند.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره، نقش صدا و سیما را در تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری خوب ارزیابی کرد و افزود: صدا و سیما در این دوره از انتخابات بار اصلی تبلیغات را به دوش کشید و همین امر در کاهش هزینه‌های کاندیداها نقش بسزایی دارد.

وی اضافه کرد: رسانه ملی نقش ویژه‌ای در ایجاد حماسه و شور و شوق انتخاباتی مردم دارد.

اسکندری در ادامه با تبریک به مناسبت فرا رسیدن چهارم شعبان سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز اظهار کرد: جانبازان شهدای زنده و یادآور روزهای حماسه و دوران طلایی انقلاب اسلامی هستند.

وی، جانبازان را مظهر مقاومت، ایستادگی و ایثار در دفاع از اهداف انقلاب و اسلام دانست و تصریح کرد: امروز نسل جوان رسالت بزرگ و خطیری در ادامه راه شهدا و جانبازان دفاع مقدس دارند.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره اضافه کرد: وظیفه نسل جوان الگو قرار دادن رشادت‌ و ایثارگری‌های رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس است.

انتهای پیام/73008/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول