اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه‌های جداگانه‌ای

دستگاه‌های خراسان شمالی مردم را به شرکت در انتخابات فراخواندند

دستگاه‌های خراسان شمالی با صدور بیانیه‌های جداگانه‌ای مردم را به شرکت در انتخابات 24 خرداد فراخواندند.

دستگاه‌های خراسان شمالی مردم را به شرکت در انتخابات فراخواندند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، آموزش و پرورش، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اداره کل اوقاف و امور خیریه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات، شهرک‌های صنعتی، منابع طبیعی و آبخیزداری، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، محیط زیست، شهرداری بجنورد، ورزش و جوانان و ... هر کدام با صدور بیانیه‌هایی بر حضور پرشکوه مردم در این روز تاکید کردند.

در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تبریک اعیاد خجسته شعبانیه، آمده است: مردم شریف و ولایت مدار خراسان شمالی، انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا به فضل الهی یک بار دیگر با حضور حماسی و پرشور مردم ایران اسلامی رقم خواهد خورد.

این بیانیه می‌افزاید: حضور پرشور در انتخابات موجب خواهد شد تا استکبار جهانی و سرسپردگان آنان از جمله خودفروشان و فریب خوردگان فتنه انحرافی، سیلی محکمی خورده تا هرگز به فکر القای دلسردی، یأس و نومیدی و تقلب به سطوح مختلف جامعه نیفتند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن تقدیر از حضور تمامی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا که موجبات به وجود آمدن انتخابات و تبلیغاتی پرشور در سطوح مختلف جامعه شده‌اند، از همه مردم خواسته است که با تبعیت از فرامین حکیمانه مقام عظمای ولایت، پایبندی به قانون و خط امام(ره)، صادقانه عمل کردن، پایبندی به امنیت ملی، رعایت انصاف، عمل به قانون اساسی، پررنگ نمودن مرزها با دشمنان، فتنه گران و جریانات انحرافی و عدم تخریب وجهه کشور را مدنظر داشته باشند.

این بیانیه تصریح می‌کند: همگان بر این نکته واقف باشند که هر رأی ملت، نخست رأی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و سپس به شخص است.

این بیانیه خاطرنشان می‌کند: لذا از تمامی آحاد و اقشار مؤمن، زمان شناس و ولایتمدار این خطه که در استقبال از ولی امر مسلمین جهان، حضرت امام خامنه‌ای عشق و دل‌باختگی خود را به اثبات رساندند و در تمامی عرصه‌ها دین خود را به انقلاب اسلامی و نظام ادا کرده‌اند دعوت می‌گردد تا به حول و قوه الهی و با حضور آگاهانه و حماسی خود در پای صندوق‌های اخذ رأی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، برگ زرین دیگری بر افتخارات خود ثبت کند.

انتهای پیام/63002/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول