اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی انتخابات جیرفت:

تخلف انتخاباتی در جیرفت گزارش نشده است

رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان جیرفت گفت: تاکنون مورد خاصی از تخلفات انتخاباتی در این شهرستان مشاهده نشده است.

تخلف انتخاباتی در جیرفت گزارش نشده است

یدالله رشیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت در مورد بازرسی انتخابات با اشاره به اینکه تاکنون مورد خاصی از تخلف در شهرستان مشاهده نشده است، اظهار داشت: هم‌اکنون نیز کاندیداهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ستادهای خود را تعطیل کرده و فعالیت تبلیغاتی خود را به اتمام رسانده‌اند.

وی با بیان اقدامات انجام شده توسط هیئت بازرسی افزود: اعضای بازرسی شهر و بخش‌ها مشخص و برای آنان نیز شرح وظایفی پیش‌‌بینی و جلسه‌های توجیهی برگزار شده است تا آموزش‌های لازم را در این زمینه ببینند.

رشیدی تصریح کرد: اعضای هیئت بازرسی از آغاز تبلیغات انتخاباتی از ستاد کاندیداها بازدید و در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد مربوط به آن را گزارش کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در ایام تبلیغات انتخاباتی هیچ تخلف مهمی صورت نگرفته است، ابراز داشت: طی این مدت تنها چند مورد تخلف جزئی صورت گرفته که با تذکر به ستاد تبلیغاتی داده شده، مشکل مربوط را برطرف کردند.

رشیدی با بیان اینکه کاندیداها نسبت به انتخابات گذشته موارد قانونی را رعایت کرده‌اند، اذعان داشت: برای پیشگیری از هرگونه تخلف در روز 24 خرداد ماه تمام عوامل برگزاری انتخابات فعال بوده و علاوه بر اینکه خود وظیفه دارند که حوزه رأی‌گیری را آرام نگاه دارند، باید به خوبی مراقبت کنند که اگر فردی در پی برهم زدن نظم محل اخذ رأی بود به آرامی با تذکر مشکل مربوط را رفع کنند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان جیرفت گفت: در صورت بروز هرگونه تخلف بازرسان به نماینده فرماندار گزارش می‌دهند، وی نیز در صورت توان مشکل را رفع کرده در غیر این صورت به بازرس شهرستان گزارش می‌دهد و وی نیز از طریق فرمانداری و یا بازرسی استان نسبت به رفع آن اقدام می‌کنند.

رشیدی با ابراز امیدواری نسبت به عدم مشاهده هیچ‌گونه تخلفی تا پایان روز برگزاری انتخابات بیان داشت: مردم در 24 خرداد ماه با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر دهان دشمنان می‌کوبند.

انتهای پیام/80001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول