اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی - 318

طاهایی: 84 درصد مازندرانی‌ها در انتخابات 24 خرداد مشارکت می‌کنند

استاندار مازندران گفت: براساس نظرسنجی‌ها، 84 درصد مردم مازندران در انتخابات فردا مشارکت می‌کنند.

طاهایی: 84 درصد مازندرانی‌ها در انتخابات 24 خرداد مشارکت می‌کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، سید علی‌اکبر طاهایی بعدازظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استانداری با اشاره به اینکه سرنوشت کشور برای چهار سال آینده فردا رقم می‌خورد، اظهار داشت: انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، شورای شهرها و میاندوره‌ای مجلس فردا انجام می‌شود که مشارکت مردم در این فعالیت حماسی ضروری است.

وی با بیان اینکه برای رشد انقلاب اسلامی افراد زیادی به شهادت رسیدند، افزود: جلب آرا به هر قیمتی نیست، برای خون شهدا نمی‌توان قیمت‌گذاری کرد.

طاهایی ادامه داد: همه دولت‌ها برای نظام اسلامی کار کردند و درست نیست با شروع کار دولت جدید با ادبیات مختلف به دولت پیشین رکب بزنیم.

وی به پروژه‌های دروغین که در انتخابات سال 88 منتشر شد، اشاره کرد و گفت: سخنرانی روز گذشته رهبری ویژه بوده و ایشان فرمودند اگر زنده بمانم حقایقی را خواهم گفت.

نماینده عالی دولت در مازندران به فعالیت‌های انجام شده در دولت نهم و دهم اشاره کرد و ادامه داد: تا قبل از دولت نهم 78 هزار سند به روستائیان داده شد و بعد از دولت هشتم 260 هزار سند ملکی به روستائیان واگذار شد.

طاهایی افزود: قبل از دولت نهم کمتر از 18 هزار خانه روستایی مقاوم‌سازی شد و در دولت احمدی‌نژاد 130 هزار ملک روستایی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مقاوم‌سازی شدند.

وی با تأکید بر اینکه رهبری بر گفتمان قانون‌گرایی تأکید دارند، تصریح کرد: در سال 88 گفتمان قانون لگدمال شد.

این مسئول حضور حداکثری مردم در انتخابات 24 خرداد 92 را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: فردا صحنه انتخابات است و هر شش کاندیدا موفقیت‌هایی دارند که سرمایه‌های نظام محسوب می‌شوند.

استاندار مازندران اظهار داشت: براساس نظرسنجی‌ها 84 درصد مردم مازندران در انتخابات فردا مشارکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مازندران دو میلیون و 68 هزار و 840 نفر واجد شرایط رای دادن دارد، تصریح کرد: 56 هزار و 452 نفر رای اولی هستند.

انتهای پیام/86006/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول