اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شیروان:

پرچم عزت ملت ایران در انتخابات 24 خرداد به اهتزاز در می‌آید

نماینده ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شیروان گفت: ملت ایران با حضور گسترده خود در انتخابات 24 خرداد بار دیگر باعث به اهتزاز درآمدن پرچم عزت و سرافرازی ملت ایران در دنیا خواهند شد.

پرچم عزت ملت ایران در انتخابات 24 خرداد به اهتزاز در می‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، حجت‌الاسلام علی منفردی امروز در آیین روز پاسدار در جمع پاسداران شهرستان با اشاره به اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در فتنه 88 چهره واقعی خود را به مردم نشان دادند تأکید کرد: در انتخابات آینده اگر کسی قصد داشته باشد که خدشه‌ای به ولایت فقیه وارد کند بایستی خود را ملعون شده از طرف مردم بداند.

وی به حضور گسترده و با بصیرت مردم و به خصوص پاسداران و بسیجیان در انتخابات 24 خرداد ماه تأکید کرد و افزود: با حماسه بزرگی که در انتخابات 24 خرداد ماه توسط مردم خلق می‌شود پاسخ قاطعانه و دندان شکنی به دشمنان نظام جمهوری اسلامی خواهیم داد.

حجت‌الاسلام منفردی گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران سعی دارند که عاشورای بدون سیاست و مهدویت بدون ولایت فقیه را بر مردم ایران تحمیل کنند اما با وجود ملت همیشه هوشیار و بیدار ایران این آرزو را به گور خواهند برد.

نماینده ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شیروان ارادت و پایبندی پاسداران و بسیجیان به رهبری و ولایت فقیه خالصانه و عارفانه عنوان کرد.

وی انقلاب جمهوری اسلامی ایران برگرفته از  قیام عاشورا دانست و افزود: ما از نسلی هستیم که سیره اخلاقی امام حسین (ع) را الگوی زندگی خود قرار دادیم.

*با انتخاب اصلح ادامه دهنده راه شهدا خواهیم بود

امام جمعه شهرستان شیروان نیز در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: در انتخابات 24 خرداد ماه با انتخاب فردی اصلح ادامه دهنده راه شهدا خواهیم بود و از آرمان نظام مقدس جمهوری اسلامی، ولایت و رهبری حفاظت و صیانت خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام حسین کوثری به اهمیت حفاظت و صیانت از کانون خانواده اشاره کرد و افزود: ما بایستی با بهره گیری از فرهنگ عاشورا و اهل بیت (ع) و با تربیت صحیح و اسلامی که باعث ایجاد آرامش و سعادتمندی می‌شود از کیان خانواده حراست کنیم.

وی تأکید کرد: در صورتی که از خانواده‌های خود غافل شویم در آتشی که در این دنیا می‌افروزیم سوخته خواهیم شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شیروان یاد خدا را تنها راه کسب آرامش معرفی کرد و گفت: مسیر عزت از ذلت می‌گذرد و هر چه نفس و درون خود را ذلیل کنیم باعث می‌شود که در بیرون عزت آفرینی کسب کنیم.

وی به اهمیت گفتمان در خانواده اشاره کرد و افزود: در صورتی که گفتمان‌ها در خانواده بیشتر شود باعث گرم شدن کانون خانواده می‌شود که با این کار مانع از نفوذ تهاجم و ناتو فرهنگی در خانواده خواهیم شد.

*مشخص شدن سرنوشت ملت‌های مسلمانان با انتخابات ریاست جمهوری ایران

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شیروان هم در جمع پاسداران این شهرستان گفت: با انتخاب فردی اصلح و ادامه دهنده راه شهدا که توسط ملت ایران انجام می‌شود باعث سرافرازی ملت‌های مسلمان خواهیم شد زیرا انتخابات ریاست جمهوری در ایران سرنوشت کشورهای مسلمان را مشخص خواهد کرد.

وی انتخابات 24 خرداد را بزرگ‌ترین معروف در حال حاضر عنوان کرد و افزود: ما پاسداران وظیفه داریم که فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه احیا کنیم و اکنون انتخابات بزرگ‌ترین معروف است که بایستی مردم برای انجام این فریضه تشویق کنیم.

علی‌محمد محمدی اظهار کرد: فرهنگ پاسداری که با خون شهیدان کسب شده است بایستی با آمادگی همه جانبه پاسداران حفاظت و صیانت شود.

به گزارش فارس، شهرستان 157 هزار نفری شیروان 631 نفر شهید، هفت هزار و 200 رزمنده و بیش از 50 هزار نفر بسیجی دارد.

انتهای پیام/63002/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول