اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس نهم مطرح کرد

پیش‌بینی مشارکت بالای مردم در انتخابات فردا / انتخابات معادلات جهانی را تغییر می‌دهد

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس نهم گفت: با توجه به شور وشوق انتخاباتی که در سطح کشور وجود دارد پیش‌بینی می‌شود مردم در انتخابات فردا حضور باشکوهی خواهند داشت و حماسه سیاسی را تحقق می‌بخشند.

پیش‌بینی مشارکت بالای مردم در انتخابات فردا / انتخابات معادلات جهانی را تغییر می‌دهد

حامد قادرمرزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با توجه به شور و شوقی که در فضای انتخاباتی کشور حاکم است، پیش‌بینی ما مشارکت حداکثری و بیش از 65 درصدی مردم ایران در انتخابات فردا است.

به گفته وی، میزان مشارکت‌ مردم ایران در انتخابات ضمن افزایش قدرت چانه‌زنی و مقبولیت رئیس جمهور منتخب مردم در عرصه‌های جهانی، بسیاری از معادلات و تصمیم‌گیری‌ها جهانی علیه ایران را تغییر می‌دهد.

به گفته نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی، حضور پرشور مردم برگ برنده‌ای در مقابل یاوه‌گویی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است و هر اندازه میزان رأی مردم پای صندوق‌های رأی بیشتر باشد پشتوانه نظام قوی‌تر خواهد شد.

قادرمرزی در ادامه با بیان اینکه انتخاب فرد اصلح از بین کاندیداها نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: تمام کسانی که به عنوان کاندیدا از سوی شورای نگهبان تائید شده‌اند همه اصلح هستند ولی مردم باید گزینه‌ای که بیشترین شاخصه‌های اصلح بودن را دارد، انتخاب کنند.

به گفته وی، در کل رأی به هر کدام از این کاندیداها رأی به نظام است و امیدواریم همه مردم روز 24 خرداد پای صندو‌ق‌ها حاضر شوند و در خلق حماسه سیاسی نقش‌آفرین باشند.

وی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو نسبت به انتخابات گذشته به دلیل شرایط کنونی ایران در جهان از اهمیت بالایی برخوردار است و قطعا مردم با آگاهی بر این مهم حضوری چشمگیر و دشمن‌شکنی خواهند داشت.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس نهم در مورد کشیده شدن انتخابات 24 خرداد به دور دوم نیز اظهار کرد: با توجه به نظرسنجی‌ها و میزان اقبال هر کدام از کاندیداها احساس می‌شود انتخابات رئیس‌جمهوری به دور دوم کشیده شود.

قادرمرزی در پایان ضمن دعوت آحاد مردم کردستان به حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی، پیش‌بینی میزان مشارکت مردم کردستان در انتخابات روز جمعه را 70 درصد عنوان کرد و گفت: مردم این استان در طول این سال‌ها بارها ثابت کرده‌اند که در خلق حماسه‌های بزرگ همواره پیشرو بوده‌اند.

انتهای پیام/79002/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول