اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم‌ زرند و کوهبنان در مجلس:

حضور گسترده مردم در انتخابات پشتوانه نظام‌ است‌

نماینده مردم‌ زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: پشتوانه هر نظامی حضور پر‌رنگ مردم در صحنه‌های مختلف و حمایت از آن نظام است.

حضور گسترده مردم در انتخابات پشتوانه نظام‌ است‌

حسین امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زرند با اشاره به حماسه 24 خرداد ‌بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات 24 خرداد تأکید کرد و اظهار داشت: پشتوانه هر نظامی حضور پر‌رنگ مردم در صحنه‌های مختلف و حمایت از آن نظام است.

‌وی گفت: انتخابات این دوره با توجه به اینکه سرنوشت چهار سال آینده کشور با انتخاب ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا ‌رقم می‌خورد از حساسیت و ویژگی خاصی برخوردار است، زیرا ریاست جمهوری‌ امور اجرایی کشور را به دست می‌گیرد به ویژه در این دوره که گلایه‌هایی از قبیل بحث اشتغال و گرانی‌ها وجود دارد.

امیری تصریح کرد:‌ کشور ما به یک تحول اقتصادی نیازمند است، جهش اقتصادی هم در تولید ‌کشور و زندگی مردم است‌ که مقام معظم رهبری از آن به عنوان حماسه اقتصادی یاد کردند که تحولی در اقتصاد و توسعه کشور ایجاد شود. 

وی خاطر نشان کرد: برای انجام این تحول نیاز به یک تحول سیاسی است که مردم با انتخاب آگاهانه خود نسبت به آن احساس مسئولیت کنند.

امیری اذعان داشت: هر کس بر اساس مطالعات خود‌ با توجه به اینکه در دو هفته گذشته برنامه‌های خوبی که صدا و سیما برای معرفی نامزدها تدارک دید، شرایطی را به وجود آورد که مردم به راحتی از دیدگاه‌ها و نظرات نامزدها مطلع شوند.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: بنا‌براین مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه ‌استان کرمان و مردم ولایتمدار شهرستان‌های زرند و کوهبنان‌ به عنوان یک تکلیف خدایی، با تمام ظرفیت، بانشاط و پررنگ در انتخابات شرکت کنند تا حماسه سیاسی را شکل دهند و دشمنان را ناامید و دوستان‌ را امیدوار کنند. 

انتهای پیام/80022/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول